Sv: Farmville

Ni som har bageri
Behövs det råg till något som tillverkas där? Jag undrar eftersom jag har drivor med råg efter att ha jobbat för den skylten. Just nu funderar jag på ifall jag ska kasta iväg allt i en post till feeden eller om det kan vara något som någon är intreserad av.
Försökte skriva en fråga i ett inlägg i feeden igår men det kasnke inte var rätt personer som såg det så jag frågar här istället.Tyvärr har jag dålig koll på vilka av grannarna som har vad så jag har svårt att fråga dem direkt.
 
Sv: Farmville

Någon som spelat det där mysteryspelet, nu när man fick ett gratisskjut? :)
Fick en wooden cactus tyvärr...
 
Sv: Farmville

Idag har - efter problem med internetuppkopplingen - det varit rena glädjedagen. Jag lyckades köpa fvcash för gratisfacebookkrediter som jag fick för ett tag sedan, det var rea. Sen är det nya mysterygifts, blomsterhinkar och långsvansade ankor.
Jösses vad kul det blev helt plötsligt. Snart har jag 2 millar och då ska jag ragga lite fler vänner så jag kan köpa största farmen men till dess så ställer jag iordning så det bara ska vara att möblera den nya ytan.
Liiiite jobbigt det blir när man ska acceptera 25 mysterygifts - 6-7 klick per gift minst. Inte så kul när det var kopallar. Men ankor o blomhinkar - just bring them on.
 
Sv: Farmville

Nu är det ännu bättre. Nu kan jag förvara mina etthundratusen grejor medans jag bygger om, mysterygiftsen behöver bara klickas en gång och jag producerar spagrejor som hejjsan. Och jag som tyckte det var pausdags i våras.
 
Sv: Farmville

Ett klick på mysterygiften?
Jag som har "ett par" utplacerade som jag inte orkat öppna :angel:

Har typ uppehåll med FV, försöker avgifta mig från datorn, så det är"nästan" bara Fejjan, Buke, Nyheter och Flashback.. :angel:
Det går framåt iaf!:idea:
 
Sv: Farmville

Ja, himla kul att kunna förvara saker även om jag inte hunnit få så mycket än.
Kanske lyckas klämma in så att jag kan rymma ett winery :)
Min farm är alldeles för liten så måste nog börja grannraggandet. ( två storlekar till största) Fast jag har lite väl lite pengar så kanske ska börja med det.

Zizzy: haha, baaara? ;)
 
Sv: Farmville

Inte vara elak nuuuu.. :D
Jag försöker ju iaf.. :idea:

Inhandlat en canvastavla som ska bli min hobby tills den är färdig... ska bara börja.. :angel:
Så lite mer avgiftning... ;):D
 
Sv: Farmville

Det är bra:p

Jag är typ ur alla beroenden. Ok kanske inte helt MB.
Buketräsket gick jag upp ur för några år sen:D

Ja, kanske ska lägga mina pärlplattor jag haft i några år nu:angel:
smart, det är ju inte så att man kan terrorisera hästen mitt i natten
 
Sv: Farmville

Det är bra:p

Jag är typ ur alla beroenden. Ok kanske inte helt MB.
Buketräsket gick jag upp ur för några år sen:D

Ja, kanske ska lägga mina pärlplattor jag haft i några år nu:angel:
smart, det är ju inte så att man kan terrorisera hästen mitt i natten

MB ??



Åhhh Pärlplattor, finns sådana för vuxna.. (vågar itne ens kika. )

Man kan terra vovvarna mitt i natten, men kan riskera att få bära ut dem ut huset.. :angel:
 
Sv: Farmville

Ehm... Missbimbo:o

Vettetusan vad jag har för former på dom, måste hitta men det är bara vanliga.
Finns ju sånt där man gör efter egna foton. Verkar intressant. Kanske göra en FVplatta;)

Haha.
 
Sv: Farmville

Edit eller nåt, *ASG*:rofl:

Tja jag som e bonnatös, känner kanske att detta var, eh, nåt märkligt.. :rofl:
Ska kika vidare... :D
 
Sv: Farmville

Haha, fick faktiskt tipset via en tråd här :P

lite bredare över höfterna och, nä vänta kanske inte mina former ;)


lol, officielt trådkap
 
Sv: Farmville

jag avgudar källaren :D har massa gånger försökt få större lador men misslyckats. Spelar visserligen inte särskillt seriöst men det är trevligt när man har tråkigt på kvällarna!
 
Sv: Farmville

Helt suveränt med källaren, speciellt när man vill bygga om. Ang facebookkrediterna så fick man ju ett gäng men för få för att man skulle kunna köpa fvcash - men helt pötsligt hade dom rea.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp