Sv: Farmville

kl

Måste säga att jag tycker det är väldigt kul att det numera finns nya grödor/djur/saker att låsa upp genom att levla upp.
Fick även en chinchilla och något träd jag nog inte har i mystery gifts nyss =)
 
Sv: Farmville

Hur tusan får man tag på en drottning? Jag har haft bikupan klar i flera dagar och sår och skördar blommor för fullt men det kommer ingen. Måste man köpa den eller hur får man tag på en?
 
Sv: Farmville

Jag har inte heller lyckats hitta en drottning, och nu odlar ingen av mina grannar blommor längre. :(
 
Sv: Farmville

*kl*

Hur funkar detta nya "goods"? Vad använder man det till? Har "fått" en spa-filt och två sake när grannar har delat med sig, men jag har ingen aning om vad jag ska ha dom till! :confused:

Nån som kan förklara på ett enkelt sätt? ;)

Syrran! - borde bli bättre på engelska... :cool:
 
Sv: Farmville

Hur tusan får man tag på en drottning? Jag har haft bikupan klar i flera dagar och sår och skördar blommor för fullt men det kommer ingen. Måste man köpa den eller hur får man tag på en?

jag har typ 3 spikar i min bikupa men har redan 7 bin och en drottning i min giftbasket! drottningen snöt jag åt mej när en kompis skänkte bort den :)
 
Sv: Farmville

*kl*

Är det nån som har lyckats uppgradera sit winery/spa/bakery? Som jag har fattat det kan man välja om man vill använda coins eller cash. Stämmer det? Hur som helst så händer det inget när jag klickar på cions-alternativet, trots att "stapeln" är full och det står att jag kan uppgradera. :confused:
 
Sv: Farmville

Jag blir tokig på mitt spa - det hänger sig inte någonstans utom där...och jag vet inte riktigt vad jag tjänar på att ha det - pengar?
 
Sv: Farmville

Det där undrar jag också över. Mankan köpa vin, bröd m.m. av sina vänner men vad använder man det till sedan. Vad är vitsen med det?
 
Sv: Farmville

Byter in mot fuel! Tror det står att man senare ska kunna få andra grejer också:) Ha det för att era grannar ska kunna få mer fuel, guldvärt:love:
 
Sv: Farmville

Jag fick precis en ekorre i en mystery gift. Jag har aldrig sett en sån förr (jag är säkert sist :p ) men så sööööööt den är! :love:
 
Sv: Farmville

Inte jag iaf, förut kanske men nu har jag knappt något kvar så det
är jätteskönt att veta att man kan få fuel så:)
 
Sv: Farmville

Men man får ju fuel varje gång man gödslar grannen och minst en gång när man plöjer, mysterygiftsen innehåller också fuel, grannarna bjuder på fuel då o då. Jag tycker det är fuel överallt...
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp