Sv: Farmville

Jag har inte kunnat logga in på FV på hela dagen...högst irriterande. Undrar om det är med flit så att vi ska börja spela Frontierville istället:angel:
 
Sv: Farmville

Jag kan fortfarande inte komma in på farmen...Surt minst sagt.Tur att jag sådde vete. Har inte mastrat det ännu.
 
Sv: Farmville

Jag kan fortfarande inte komma in på farmen...Surt minst sagt.Tur att jag sådde vete. Har inte mastrat det ännu.

Näe, extra segt idag? Skit också, jag som redan sitter på supersegt internet och det tar nästan 20 min att komma in på farmen då....gick i morse. Hoppas det blir lättare om några timmar när jag ska skörda.

Jag har sagt att jag ska sluta spela när jag har mastery på allt....men det är Väldigt snart det! Och jag ångrar mitt uttalande, så de får faktiskt komma på fler grödor nu :p.
 
Sv: Farmville

kl

Var ser jag när mina grannar lägger ut saker som kalvar och dyl andra gåvor.
Förut syntes det på min facebook-sida men inte nu längre?
 
Sv: Farmville

Någon mer som har problem att mata hunden ?? Bubblan med hundbenet syns och blinkar och förut om man klickade på hunden så kom "feed" med men inte nu ? :confused:
 
Sv: Farmville

KL*

Nu verkar det som maxlevel har höjts. Häromdagen när jag drog muspekaren över den grejen högst uppe stog det att jag var på max level och nu står det att jag måste ha 443500 i XP för att komma upp i level 71. :)
 
Sv: Farmville

Det ploppade upp nåt om att det fanns nya saker eller nånting (kollade inte så noga) för de på level 70-90, så nu är nog 90 maxlevel istället.

Trist för alla som jagat level 70 för att "när jag är på max ska jag lägga av" ;)
 
Sv: Farmville

Jag kom ju upp i 70 häromdagen. Har faktiskt hela tiden sagt att jag ska lägga av när jag når max, men nu får ja hålla på ett tag till då.. :p
 
Sv: Farmville

Det ploppade upp nåt om att det fanns nya saker eller nånting (kollade inte så noga) för de på level 70-90, så nu är nog 90 maxlevel istället.

Trist för alla som jagat level 70 för att "när jag är på max ska jag lägga av" ;)
Haha, jag är visst på level 83 nu :o.
Jag hade planer på att sluta när jag hade mastery på allt, vilket hade varit väldigt snart för jag hade bara 9 grödor kvar...men nu behöver jag inte sluta eftersom det ralade in en massa nya idag :D.
 
Sv: Farmville

Jag har inte kunnat skicka gåvor nu i en veckas tid. Jag kan returnera samma som jag har fått, men jag kan inte skicka själv.
 
Sv: Farmville

Jag har samma problem. Har min farm i träda för tillfället. Har lite för mycket annat att göra, så den får vila ett tag. Blev så trött på alla buggar så fort de ska lägga till en massa nya onödiga saker....
 
Sv: Farmville

Jag gillar fortfarande FV men spelar inte så mycket nu för tiden. Det är för mycket buggar, det äter minne och sedan så är lagerytan ett rent skämt.
Jag förstår inte varför de ska tvinga oss att betala FC för lageryta som dessutom tar upp plats på farmen. Jag skulle faktiskt köpa mer FC om de gjorde så man fick ett riktigt lager där man kan stoppa undan allt inkl djur, träd och byggnader som stallet. Då skulle jag kunna dekorera om min farm totalt utan att behöva sälja av en massa limited edition saker som jag verkligen gillar. Ett exempel var när de hade "öken" temat. Jag köpte bara coins saker för hur ser det egentligen ut med en öken där det finns renar? Jag gillade verkligen temat men som sagt, kan man inte få det att se bra ut så får det vara. Liknande problem var det med Tuscan temat men där berodde det på att jag inte hade plats.
I övrigt har jag inte riktigt tid nu. Fölis är 18 dagar, jag har drivor av kycklingar i olika åldrar, sommaren är här och så ska man sköta jobet också ;)
 
Sv: Farmville

Jag tycker att Farmville blivit tråkigt på sistone pga av alla nya funktioner som bara gör spelet långsammare och sen alla de där pop upsen.

ARGH!

Det enda dom borde fixa är ett lagerutrymme som inte tar upp plats i spelytan samt möjligheten att köpa ÄNNU STÖRRE MARK!!!!!
 
Sv: Farmville

Det enda dom borde fixa är ett lagerutrymme som inte tar upp plats i spelytan samt möjligheten att köpa ÄNNU STÖRRE MARK!!!!!

NEJ inte mer mark! Det är framförallt markens storlek som äter minne. Fixar de lagringsutrymme så frisätter man utrymme och då kommer det inte behövas mer mark.
 
Sv: Farmville

*kl*

Jag undrar vad FV håller på med... Min japanska lada var klar, men nu fattas det helt plötsligt 9 "brick" och 9 "reed thatch". :( Hoppas det fixar till sig. Det är så himla tråkigt att behöva "tigga" saker. Särskilt saker som man redan har/haft.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp