Sv: Farmville

Jag blir lite ledsen när grannar lägger upp söta föl mm, men trots att jag klickar bara sekunder efter att det lagts upp så är det alltid slut. :(
 
Sv: Farmville

Jag har skickat ut två gånger, och INGEN av mina vänner har hjälpt till :(

Men vad märkligt, jag har fått ett mail, inte från dig utan en annan, men när jag försökte klicka så fick jag bara upp felmedelanden... Mycket knepigt... Ibland fungera det inge vidare..
 
Sv: Farmville

Jag har inte ens haft möjlighet att fånga någon mustang :cry:

Men jag hjälper till med alla jag ser.
 
Sv: Farmville

Jag fick en mustang till slut! Någon som vet hur många föl det finns att få varje gång som man får ett sånt meddelande? Kan det vara fem som kan få?
 
Sv: Farmville

Nej, du kom inte upp som valbar tyvärr. Verkar lite buggigt detta än så länge.

Ja, minst sagt buggigt... Det har dykt upp massor av mustanger på min farm nu, och ibland står det att jag fått hjälp av en och ibland tre... Den första mustangen fick jag ändå, för zynga hade märkt att det inte fungerade som det skulle.

Dom har även sänkt priset på den. Om man inte lyckas tämja den med hjälp av grannarna får man erbjudande om att köpa den. Först kostade den 20 fv-cash, sen 16 och nu 8...;)
 
Sv: Farmville

jag är inne på andra omgången att fånga den där förbenade mustangen!
Första gången fick jag inte ens upp meddelandet där man ska klicka i vila man vill ha hjälp av, andra gången så klickade jag i ALLA som jag vet SÄKER spelar vareviga dag, men står fortfarande att ingen har hjälpt..
Och jag har bara fått två mail till mig ang hjälp, men vet att flera har skickat..
så det fungerar inte så bra..
 
Sv: Farmville

O jag vet att jag skickat till dig, båda gångerna eftersom jag vet att du är aktiv. Idag fick jag besked att jag fått hjälp av 0 personer... :( 20 FV-cash för att köpa den utan hjälp, nej tack. Föl har jag fått, men dessa går ju inte ens att sätta in i nursery. :(
 
Sv: Farmville

Jag har inte fått några mail, fast jag vet att bl a min dotter skickat till mig.
Har inte lyckats fånga någon än, den första mustangen var jag för snabb när jag skickade iväg om hjälp. Läste slarvigt och trodde att det bara var 5 man fick skicka till. Den andra dök upp, men jag fick aldrig något meddelande.
 
Sv: Farmville

Någon som vet hur det fungerar med det nya flygplanet? Köpte ett men jag vet inte om det kommer att bli använt.

Nu har jag 58 ovanliga höns i hönshuset, bara två kvar för en komplett samling.
 
Sv: Farmville

Man flyger med det och grödorna blir klara omg, men det är bara första gången som är gratis, sen kostar det 4 fv cash...

Bushellen hur ska man använda dem egentligen?
 
Sv: Farmville

Bushellen använder du innan du skördar. De ökar din masterspoäng, kanske annat också men jag kommer inte ihåg mer nu.

Min dotter har kommit på en sak om mustangen. Det går att klicka fler gånger på den. Spara mailet och klicka fler gånger.
 
Sv: Farmville

Förklara mer om bushel - jag har fått av grannar men hittar dom inte någonstans - vad exakt händer från det att man hämtat hos grannen.
 
Sv: Farmville

Du hittar bushelen i dit marknadsstånd ,har du satt upp något sådant ?
När du skördar en gröda så kommer du hitta bushels ,du får up frågan om du vill köpa ett marknadsstånd ,man kan välja mellan köpa för fv cash eller 50 000 spelpengar.
klickar du på ditt marknadsstånd så ser du alt. farmers market därigenom kan du titta på ditt inventory ,vad dina granner erbjuder för bushels osv .

själva funktionen som bushelen har är att du får 1+ masterypoint för varje plot du skördar .,men bushelen måste användas innan man skördar isåfall . Det är bara att gå till farmers market sedan alternativt inventory om du vet att du har en bushel i den grödan du ska skörda eller så ger du dig ut och letar på farmers market om någon granne erbjuder den sorten du söker . Det kostar inget att hämta bushels från grannar ,och den grannen som du har hämtat ifrån får välja en belöning . Detr samma gäler dig om någon har hämtat från ditt marknadsstånd ,finns det en belöning att hämta så blinkar det en stor pil ovanför marknadsståndet.
 
Sv: Farmville

Haha, gick med i en co-op i morse och nu när jag går runt och gödslar andras farmer så ser jag att människan bara odlar några få fält med co-opens gröda. Resten är helt andra grödor:eek:Hur tänker man då:rofl:Jäklar jag kommer att sitta fast i den här co-open i evigheter med andra ord:D Det gör mig inget, bara tyckte att det var lustigt. Har redan fått guld på den co-open en gång. Kommer att bli best of the rest i alla fall:D
 
Sv: Farmville

Haha, nu har människan (ingen på Buke) planterat Lavendel på nästan hela farmen:rofl:hon har nog inte alls fattat vad co-op går ut på:D Och jag sitter ensam med 1200 jordgubbar och 800 jordnötter. Tror inte ens att jag kan klara detta för att få brons ens. Jaja, det var en ny erfarenhet:rofl:
 
Sv: Farmville

Det är retligt med såna. Men, det går väl att hoppa av? Eller går det inte när man väl börjat.

Just nu håller jag på med Morningglory och påskliljor i ett specifikt mönster, för att fira morgondagen. :D
(Flagga)

Tänker använda planet i morgon så allt blir klart på morgonen. (Hoppas det funkar).
 
Sv: Farmville

Jo, klart att jag kan hoppa av, men jag är ingen svikare. Jag kämpar på och gör vad jag kan.
 
Sv: Farmville

Jag med, har suttit på sådant jobb och bara tänkt glää.
Men kämpat på så det har blivit något i alla fall.

(Har fått "muta" min dotter att gå med också, så det tar slut).
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp