Sv: Farmville

Maila dem, en kompis kunde inte vara med och i co-op, efter en veckas mailbombning så fixade de problemet ;)
 
Sv: Farmville

Det verkar vara fixat nu. Än så länge funkar det, men internet går segt emellanåt.
Fungerar det som det ska, tog det bara två mail från mig för att de skulle lösa det.
Grannarnas profilbilder tar en evighet att ladda idag, måste snart ge upp.
 
Sv: Farmville

Jag var med i en co-op där man skulle odla morötter. När jag sådde mina så var allt redan sått, men jag hann skörda mina innan allt var skördat så jag bidrog en bit i alla fall. Men nu är den co-open borta från min history, jag fick ingen reward och fattar ingenting... Blev jag utslängd från den?
 
Sv: Farmville

*kl*

En fråga: Igår dök det upp en "vild mustang" på min farm. Jag skulle skicka mail till minst 5 grannar som kunde hjälpa mig att behålla mustangen. Ingen av grannarna har hjälpt mig än och jag skickade till massor! Jag vill ju ha hästen! ;) Nån annan som fått en mustang, eller ett mail? Hur funkar det?
 
Sv: Farmville

*kl*

Har tröttnat på alla "nu ska du samla ihop det här, för att få en sån här" som är på farmville hela tiden, för att inte tala om hur segt det går.
Har istället övergått till Horse Gaga (även det på facebook) och tänkte tipsa er andra om detta spel :D
 
Sv: Farmville

Jag fattar inte heller det där med bushels och farmers market.
Vad ska man göra med dessa "bushels".
Jag har förstått att man kan samla ifrån sina grannar också, men som sagt: Vad är de bra för?

Men de nya "tuscan wedding"-grejerna man ska samla gillar jag.
Tyckte likaså om påskäggen :p.
 
Sv: Farmville

Det är lite samla också på Horse Gaga. Vissa saker vid vissa nivåer och för att få extra krävs även Cash-pengarna. Men visst det är inte lika tidspressat som Farmwille och det är bra. Det finns några stycken sådana spel som man kan ta saker i sin egen lilla takt eller när man har tid för dem utan att saker blir förstört.
 
Sv: Farmville

Jag vill uppmana alla att kolla sin mail åtminstone en gång dagligen och se om någon behöver hjälp med att fånga en mustang. 5 vänner måste svara på begäran om att hjälpa till, annars får man inte mustangen.
 
Sv: Farmville

Jag skickade till 15 stycken och 4 har svarat. En del som jag ville skicka till kom inte upp som alternativ så jag antar att de inte har gett bort någon mailadress till Zynga.
 
Sv: Farmville

Jag skickade mustang-mailet till minst tio stycken och enligt meddelande inne på FV hade ingen hjälpt till, men jag fick mustangen ändå..
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp