Sv: Farmville

KL

Är inne lite då och då, men det går segt på min farm nu.
Sitter just nu och funderar på om man ska göra om den.
Frågan är bara hur:p

Ska man köpa en Clydesdale eller haflinger tro:p
 
Sv: Farmville

Ja, varje gång som jag är inne så kollar jag statusen på jobbet. Och det händer inget. Bara det som jag själv kämpar med. Jaja, det är bara ett spel.
 
Sv: Farmville

Vad sjutton, kan man bygga ut stallet ännu mer? Upptäckte det av en slump nu när jag bygger mitt andra nursery.
 
Sv: Farmville

Det kostar inget att hämta bushels från grannar ,och den grannen som du har hämtat ifrån får välja en belöning . Detr samma gäler dig om någon har hämtat från ditt marknadsstånd ,finns det en belöning att hämta så blinkar det en stor pil ovanför marknadsståndet.

Är det fler än jag som inte får bensin? Jag har provat att välja XP också, de får jag direkt...men bensinen fylls aldrig på när jag väljer det :(. Det blinkar som vanligt som när det fylls på, men det märks inget. Lite surt, jag har fått över 200 påfyllningar än så länge :(.
 
Sv: Farmville

Ja, väldigt mycket. :D
Har plats för 35 eller 40 hästar nu.

Jag upptäckte en sak med toolbaren nu.
Om jag klickar på bonusknappen, verkar det som om jag får grejerna som ligger kvar ohämtade på startsidan.
Alltså de som ingen har klickat på?
 
Senast ändrad:
Sv: Farmville

Attans att jag missade det tidigare.Jag har deletat en del stallmaterial eftersom jag inte trodde att det var användbart. Men jag kommer nog att få stallet klart med tiden.
 
Sv: Farmville

Är det fler än jag som inte får bensin? Jag har provat att välja XP också, de får jag direkt...men bensinen fylls aldrig på när jag väljer det :(. Det blinkar som vanligt som när det fylls på, men det märks inget. Lite surt, jag har fått över 200 påfyllningar än så länge :(.

Jag får inte heller bensinen, lite surt, verkligen.
 
Sv: Farmville

Är du alldeles säker?

Det är ju bara en liten del av en hel tank (motsvarar 150 rutor). Alltså får du 15 så är det bara en 10:del av en full tank.
 
Sv: Farmville

KL*

Jag har iaf fått påfyllning. Inte mycket, men det blinkar till och fylls på litegrann.
 
Senast ändrad:
Sv: Farmville

Är du alldeles säker?

Det är ju bara en liten del av en hel tank (motsvarar 150 rutor). Alltså får du 15 så är det bara en 10:del av en full tank.

Svarar jag också, fast det inte är till mig.
Men nä, jag får inte ens det :(. Surt, för jag behöver varken några pengar eller xp - det har jag så det räcker ;).
 
Sv: Farmville

Det står 25 någonstans - men jag fick också bara 10. Thats life.
men nu har det ju dykt upp något nytt - jag valde någon form av spa - vet icke alls vad jag ska göra med det men det kanske löser sig.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp