Sv: Farmville

*KL*

Oj, nu kunde jag precis adoptera en söt, svart liten ponny som en granne hittat! Mer hästar åt folket!
 
Sv: Farmville

*kl*

*suck*

Tänkte uppgradera marken, men man var visst tvungen att ha ett visst antal grannar. :mad:

Känns lite surt. Och vissa saker kan man bara köpa med iPhone och andra om man spela MW. Löjligt!
 
Sv: Farmville

Jag är nog helt borta, men vart har delete-verktyget tagit vägen? Råkade gräva en ruta där det inte skulle vara nån och nu kan jag inte få bort den... Ja, jag är blond... ;)
 
Sv: Farmville

Ja herregud - jag hade nästan tänkt att sluta. men större vill jag ha så jag kan möblera om mer. Det är bara att ge sig ut i grannjakten. Frågan är vad den största kommer att kosta - det går ju inte att se förräns man låst upp den.
 
Sv: Farmville

Ja herregud - jag hade nästan tänkt att sluta. men större vill jag ha så jag kan möblera om mer. Det är bara att ge sig ut i grannjakten. Frågan är vad den största kommer att kosta - det går ju inte att se förräns man låst upp den.

Jag har precis låst upp...2 miljoner *host*.
Men nu har jag en jättestor farm :D
 
Sv: Farmville

Så jäkla dyrt!?! :crazy: Så mycket pengar har jag inte. Än...
Attans synd att man inte kan ge pengar till varandra, annars hade jag kunnat köpa mark till dig :D.
Jag var tvungen o räkna mina masterys, lite nyfiken eftersom jag bara sätter ut dom på farmen och det börjar se liiiite fullt ut där. Oj, jag har 45 stycken. Jag har inget liv? Eller? :D
 
Sv: Farmville

Ja, det hade ju varit himla bra om man kunde ge bort pengar! :D


Är det nån som vet hur lång tid det tar innan nya grannar registreras?
 
Sv: Farmville

Det verkar som det varierar - amerikanarna som vill bli vänner nu registreras fort som vänner men sen tar det dagar innan dom besvarar farmvilleförfrågan - och sen hupps så har man fler grannar som man glömt bort att man skickat till.

2 Millar ja. Hujeda mig jag får gå in hårt för att odla ett tag - har knappt 500 000. För jag ska ha större farm.
 
Sv: Farmville

*delvis kl*

Jag har alltid 1 miljon men med det över brukar jag köpa växthus för XP.


Skaffade aldrig 24&24 för att jag kände att det räckte men nu börjar jag tvivla ;P Behöver 30 grannar för den och 35 för den största. Har 21. Haha:D

Gillar alla fina hästar:love:
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp