Sv: Farmville

Halloj!
Älskar Farmville :) Kan inte sluta. Har hållt på sen november ...:)

Mitt mål nu är att få alla Mastery Signs. Har ett bra gäng.
Nu försöker jag få Raspberry. Inte helt lätt kan jag säga. Dels iom att det är så kort skördtid och man behöver skörda 15 000 stycken innan man kan få tredje stjärnan.

Känns inte så viktigt att komma högt på level-poängen. HAr fattat att det tar slut vid 70 och jag är på 48 nu. Har inte bråtttom

Har ni mål uppsatta för er själva?

Mitt stora problem är bensin/fuel. Den tar slut hela tiden och jag vägrar köpa Farmville-cash....har ni några bra tips om hur man får mer förutom att gå och fertilisera grannars grödor?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Farmville

Du får jaga kolletioner, ägg och fuelpåfyllningar som andra lägger ut. Man kan få på upp till ett dygn gamla grejor.

Jag har fuel för runt 90000 åtgärder :eek:
 
Sv: Farmville

Det har jag en drös av.:D
Har ni fått de nya hönsraserna. Jag har fått en Cornish Chicken och en Scots grey än så länge. Har fått släppa ut alla mina vita höns, hoppas att man kan expandera ännu mer på hönshusen också, som det går att göra på stallen nu. Är inne på min andra stallexpansion.
 
Sv: Farmville

*kl*

Hur gör man en make a wish!? Jag letar mig blå efter den funktionen då jag fortfarande inte är klar med mitt stall. :( Har inte så många aktiva grannar som ni förstår. :p
Jag får wishes från andra men hittar inte hur jag själv ska be om de få delar jag saknar.
Är på level 35 nu.
 
Sv: Farmville

Look inside ditt stall, fliken expand. Då kommer det upp hur många delar du har och du kan skicka önskan direkt till de som har just den delen.

Make a wish har jag gjort en gång, sedan har jag inte hittat det heller.

Jag fick tidigare idag, 25 FV-cash när jag installerade FV toolbar.
 
Senast ändrad:
Sv: Farmville

Ett tips om man inte är färdig med stallet är att klicka på Wandering Stallion ändå, man får en massa delar då:laugh: ( inte om man gör det större utan från början)
 
Sv: Farmville

Look inside ditt stall, fliken expand. Då kommer det upp hur många delar du har och du kan skicka önskan direkt till de som har just den delen.
Nope, dyker inte upp.

Make a wish har jag gjort en gång, sedan har jag inte hittat det heller.
Ja den funktionen finns med då går det ut på min wall och inte som en "gift-wish" direkt till de spelare jag har som grannar.

Jag fick tidigare idag, 25 FV-cash när jag installerade FV toolbar.
Yes, me to...! :D

.......................
 
Sv: Farmville

Hittar inte mitt förra inlägg som jag skrev tidigare idag, så det var visst inte en godkänd fråga :grin: Hoppas att denna går bättre - går det att besöka andras farmer som man inte är granne med? För att få bränsle och så tänkte jag. Tyckte att jag gjorde det för några dagar sedan, men nu kommer jag bara in på min egen farm när jag försöker öppna någons länk. :confused:
 
Sv: Farmville

KL*

Har gjort om hela min farm i western tema idag. Tog sin lilla stund. ;)
Men nu ser den helt annorlunda ut än innan. Är inte helt nöjd än dock. Känns som jag har för mycket saker och djur, men kan inte låta bli o köpa. :D Har sålt alla träd nu iaf. Har bara ett enda kvar. :p
Minskade lite på odlingsytan också. Är på level 67 nu, så har ju inte alltför mycket kvar att sträva efter. Har en hel del mastery signs oxå, men nu satsar jag på alla dom ist för att klättra i level. Det kommer ju som automatiskt. ;)


28934_445618338997_627013997_5712181_6277547_n.jpg


28934_445618543997_627013997_5712189_6396744_n.jpg
 
Sv: Farmville

Inte andras farmer, men vissa länkar kan du få på. Det beror på hur de ställt in vilka som får ta del av saker. Jag har t.ex. vänners vänner inställt vilket innebär att om du och jag har någon gemensam vän kan du klicka på min länk hos denne och få ta del av mina "gåvor".
 
Sv: Farmville

Ni som har fått FV cash för toolbaren - Har ni fått ett popuperbjudande först ?

Japp, stängde bara ner det. Jag skulle ta hem toolbaren, men den funkar inte till crome, så jag gick aldrig vidare med installationen. Men jag fick mina farmcash ändå! :)
 
Sv: Farmville

Lite trött på farmville just av den enkla anledningen är att passar man tex inte grödorna så ruttnar de bort osv. Då är Country Life eller Karma Farm bättre. Grödorna blir klara inom visst antal timmar men man behöver inte gå in exakt när de är klara eller inom några timmar.
Jag gillar inte att alla dessa spel ska ha massor där man måste köpa massor av extra sk pengar för att kunna köpa vissa saker. Vore mycket bättre ifall det gick tex att tjäna ihop dem genom att vara aktiv. Men många sidor är så för att få vissa saker krävs det att man satsar egna pengar för att få extra förmåner eller bli guldmedlem etc. :mad:
 
Sv: Farmville

*kl*

jag sitter nu i valet och kvalet vilken häst jag ska lägga mina fv-cash på...
fick ju 25 när jag installerade toolbaren, så men mina 19 sparade lyckades jag komma upp i 44 fv cash, köpte en pinto direkt.
Men nu kan jag inte betsämma mig om jag ska köpa apaloosan eller shiren. Hjälp mig att välja :D
 
Sv: Farmville

Jag väntar på att de ska lyckas fixa problemet jag har, när jag ska gå in till mina grannar för att gödsla och mata hönsen. Hos en del har av dem har det blivit så, att jag får gå in två gånger för att göra det.
Men de har lyckats stoppa att det spred sig till fler.

Jag har kollat runt lite på supporten, och det var en till som hade detta problem. Det kan ha varit fler men jag slutade leta. Det verkar inte vara vanligt i alla fall.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 763
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp