Sv: Farmville

Om ni vill fixa den blåa rosetten på "They of Mystery" så lös in era "Thanksgiving" gåvor i form av paketet. När ni öppnar paketen så räknas dessa och då kan man få den blåa rosetten utan att behöva köpa dyra mystery boxar.
 
Sv: Farmville

*kl*
Spelade ganska mycket FV förut men har tröttnat lite då nästan allt jag vill göra/ha kostar grannar eller FV-cash :(

Men spelar ändå ganska regelbundet! Håller på med orchadery och pigpen för tillfället!
 
Sv: Farmville

Jag håller på att bli tokig på att klicka in gifts nu när jag har mycket vänner - ibland dyker det upp något som gör att jag kan klicka in många i taget - och det är ju underbart - men den finns bara där ibland????
 
Sv: Farmville

Hur? Jag har oxå fått facebookkrediter men fattar inte hur jag ska använda dom. Skulle oxå vilja köpa fv-cash!

Det är ju rea nu igen men jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna använda facebookkrediten? Det är ju bara kort eller paypal som man kan välja mellan? Hjälp! ;)
 
Sv: Farmville

Om du trycker på "Z" ovanför spelet på högersidan så får du upp de gåvor du har fått och kan acceptera dem utan en massa laddande.
 
Sv: Farmville

Hehe - och jag har upptäckt att jag kan klicka in gåvorna 2 ggr - först på snabbmetoden och sen på långsamma sättet.
 
Sv: Farmville

Så gör jag med men skvallra inte för Zynga då får vi mycket färre vattenkannor och dom är det ju redan brist på :crazy:
 
Sv: Farmville

Det är ju rea nu igen men jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna använda facebookkrediten? Det är ju bara kort eller paypal som man kan välja mellan? Hjälp! ;)

Jag lyckades! Var ju tvungen att vara på Farmville på Facebook...

Nytt problem, eller snarare en fråga kanske. Man kan ju tydligen uppgradera sin farm igen, men jag kan inte. :-( Är det nån som vet vad som gäller? Antal grannar? Coins?
 
Sv: Farmville

Ja det vill jag också veta - jag betalar jäklar inte med riktiga pengar och det står bara kostnaden i FV.
 
Sv: Farmville

Det är ju rea nu igen men jag fattar fortfarande inte hur jag ska kunna använda facebookkrediten? Det är ju bara kort eller paypal som man kan välja mellan? Hjälp! ;)
Det krävs 11 facebookkrediter för att kunna köpa 4 FV. Så ni kanske inte har tillräckligt många krediter? Annars är det bara att kryssa i önskat paket och trycka på vidare eller vad det nu står... Så väljs krediterna automatiskt. Jag har dock bara 10 krediter så om jag gör det kommer det upp att jag måste betala 0.70kr.

Någon som vet om man kan lägga till grannar på farmville utan att vara vän med personerna på facebook? Det borde väl gå..men jag vet inte hur?
 
Sv: Farmville

Nej, man måste vara vänner på facebook.

Jag har inte heller kunnat använda fbkrediten, även när jag har haft så det ska ha räckt :s
 
Sv: Farmville

*kl*
Vilka söta tröjor det finns till korna nu .... Man blir ju NÄSTAN sugen på att gå in på stället bara för att klä på korna ;)
 
Sv: Farmville

tips - hitta vänner som andra har som fv vänner- välj gärna någon med annat språk så behöver du inte fundera på vad du skriver till vanliga vänner och bekanta - jag har en bunt indier som är riktigt bra grannar.
 
Sv: Farmville

Det krävs 11 facebookkrediter för att kunna köpa 4 FV. Så ni kanske inte har tillräckligt många krediter? Annars är det bara att kryssa i önskat paket och trycka på vidare eller vad det nu står... Så väljs krediterna automatiskt. Jag har dock bara 10 krediter så om jag gör det kommer det upp att jag måste betala 0.70kr.

Det fungerade när jag gick in på Farmville via Facebook, men inte på Farmville.com. Dom hade rea på fv-cach häromdagen så jag köpte 25 fv för 33 krediter (tror jag det var...).
 
Sv: Farmville

Upptäckte något mystiskt.
Jag bytte ut några av mina tråkiga bruna hästar i stallet till ponnys som jag hade ute i hagen för att få lite roliga föl - och varje gång jag ställde in en häst så stallet blev fullt så blev det skördeklart. Fick 2 farmhands och mynt flera gånger. En trevlig bugg.
 
Sv: Farmville

Ni som har julgranen, hur gör man för att skicka presenterna från den? Jag har fått presenter men hittar inte hur jag ska skicka. Allstå inte de vanliga presenterna som man hittar bland "gifts" utan den andra typen av presenter, de som man kan öppna först den 25? Hoppas att någon förstår vad jag menar.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp