Sv: Farmville

kl

Provat Englandsfarmen nu, men har mina 2 bockar på vanliga farmen. Går det att lösa eller måste jag köpa en bagge för fv för att kunna avla får?
 
Sv: Farmville

du kan inte flytta grejjer emellan...

så köp eller leta lamm i feeden och hoppas på att det blir en ram.
 
Sv: Farmville

Är det någon mer än jag som inte gillar den nya engelska del? Tycker det känns lite tröttsamt faktiskt man har ju byggt upp en bra farm nu också ska man på det igen om man nu inte vill bara satsa på den gamla men det är lite tråkigt för det kommar säkert uppdrag som gör att de hänger ihop eller så...
 
Sv: Farmville

Det som är tråkigt är att den ena farmen pausar medans man är inne på den andra. Jag vill ju att båda tickar på samtidigt.
Man har ju lagt ner en del möda på stora farmen och den vill man ju fortsätta med den också.
 
Sv: Farmville

Ja. Det är bara på den farm du är på som grödorna växer/djuren producerar etc.

Fåraveln var det som jag ville göra på den nya så det känns trist. Lite irriterande att inte kunna få tex Greenhouse-grödor och sånt eftersom nästan alla är på Englandsfarmen.
 
Sv: Farmville

när allt har stabiliserat sig tror jag de kör igång båda farmerna. :)

Jag köpte en spotted ram innan, o tro fan att jag fick en ram till i nästa lamb haha

lamm finns knappt i feeden eftersom man får välja om man vill behålla eller inte, men hojta till mig så ska jag ge en länk om någon vill ha, själv vill jag ju ha dem i början iaf^^
 
Sv: Farmville

Nu kan man ha båda farmerna igång :D

Man får föresten en Ram om man kör klart några quest.
Men strax innan fick jag ett lamm av en snäll granne som blev en mycket snyggare prickig :D
 
Sv: Farmville

Va, hur gör du då? Jag har bensin i överflöd - tack vare att jag köper varor av mina grannar så dom ska köpa av mig och sen måste jag fylla på med bensin för att kunna köpa nya varor...
 
Sv: Farmville

Min gas börjar också ta slut..
haft tråkigt i kvää så öppnat alla mina mysterigifts och startat med bygget av det nya man ska samla till, men fan, 90 stycken lådor i sista steget :eek:
 
Sv: Farmville

Ja det tar en evig tid - har gjort av med 200 special delivieries för det blir ju en massa byggrejor till de andra byggnaderna.
Men jag förstår fortfarande inte hur ni kan göra slut på bränslet - köper ni inte varor av de andra?
 
Sv: Farmville

Om någon av mina grananr behöver en bagge så säg till mig så kan jag posta ett bagglamm till er. Ni får gärna säga till om det är någon färg jag har som ni söker också.
 
Sv: Farmville

Jag kan dela med mig av colcorchanging med stjärnor. :love:
Bara jag får tillräckligt med lovepotions.. :cool:
 
Sv: Farmville

Jag skulle vilja ha en med stjärnor på :love: Jag fattar inte riktigt hur den där aveln går till faktiskt. Har inte orkat sätta mig in i den ordentligt. Parar lite här och lite där känns det som.
 
Sv: Farmville

jag måste ta tag i min farm igen känner jag ;) är inte så insatt längre som jag var innan (men då var jag verkligen beroende...)

Vet någon om man fortfarande kan dubbel godkänna presenter?
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 978
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 500
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp