Fast OM jag skulle ringa på så skulle jag isf bara överlämna brevet för att veta att hon verkligen fått det!
Där kommer ju tyvärr tveksamheten in, har hon fått brevet? Har hon fått brevet men inte vill ha kontakt? Har hon inte fått brevet...
Det lär bli spänt oavsett hur hon reagerar så har ju sonen faktiskt inte berättat för henne att han har en dotter. Just att kk's pappa inte heller va närvarande gör ju att läget bli minst sagt jobbigt tycker jag då jag själv hade fått jobbiga flashbacks och kanske haft svårt att acceptera sonens val.
När jag pratade med kk om att kontakta farmodern (när jag va gravid) sa han att hon kommer inte vilja ha kontakt för han kommer be henne att också ta avstånd. Jag vet dock inte om detta är sanning eller om det va nått han sa för att minska chansen att jag kontaktar henne
(Har inte skrivit detta innan då jag helt glömt bort det ju mer det diskuteras i tråden ju mer minns jag)
Om du är orolig för att brevet inte ska komma fram är väl rek. en bra ide som någon tipsade om?