mandalaki
Trådstartare
De ser ju att de bara kan se sånt som har offentlig status.Va?? Menar du att dom kan se ändå, om dom går in på ens profil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ser ju att de bara kan se sånt som har offentlig status.Va?? Menar du att dom kan se ändå, om dom går in på ens profil?
De ser ju att de bara kan se sånt som har offentlig status.
Nej nej, jag menar att man ju märker om man går in på nåns profil och man helt plötsligt bara kan se publika poster men inget annat.Va?? Menar du att dom kan se ändå, om dom går in på ens profil?
Nej nej, jag menar att man ju märker om man går in på nåns profil och man helt plötsligt bara kan se publika poster men inget annat.
I mitt kunde jag helt plötsligt bara se tre profilbilder typ men inget mer. Det blir ju en jätteskillnad om man nån vecka tidigare sett personen posta allt möjligt. Fett uppenbart liksom.
@Kiwifrukt Ja, jag menade om man är aktiv . Är man inte aktiv finns det ju ändå inget att se .
Men varför ens acceptera vänförfrågan då?Jag är noga med att blocka från början. Annars är det tabbar av typen att jag fimpat dem helt, och då troligen på alla sociala plan.
Men varför ens acceptera vänförfrågan då?
Jag har en "vän" som aldrig ser något jag skriver, eftersom jag bara blev vän med henne för att vara snäll (och sedan ångrade mig!).
Jag är noga med att blocka från början. Annars är det tabbar av typen att jag fimpat dem helt, och då troligen på alla sociala plan.
Statusen får ju samma status som den förra du skrev?Jag har en fråga på liknande tema:
Finns det möjlighet att ändra alla statusar till "för vänner" på annat sätt än att gå igenom statusarna en efter en?
Sådana kan du lägga som Bekanta. Då kommer de inte upp i ditt flöde, du måste gå till deras tidslinje för att läsa dem.Jag tog bort en bekant som vän eftersom hon postade minst 10 olika sker varje dag och de flesta var av obskyrt andligt slag. Alltså vi kände knappt varandra. Jag hade intervjuat henne 10 år tidigare och vi råkade stöta ihop i en affär och hon frågade om vi inte kunde bli vänner på fb. Jag sa (motvilligt ) ja eftersom jag är jävligt dålig på att säga nej.
I alla fall - några dagar efter att jag tagit bort henne RINGDE hon och undrade kränkt varför jag hade tagit bort henne. Usch, det tyckte jag var obehagligt, konflikträdd som jag är.
Folk på begränsad-listan kan se dina offentliga inlägg. Fast du kanske inte gör offentliga inlägg.Jag har ett helt gäng på listan för begränsade eftersom jag av sociala skäl inte vill ta bort dem, men kollegor behöver inte se mina semesterbilder.
Jag har dem i nätverket, men inte i min privata sfär.
De ser min profilbild och inget mer, alldeles lagom.
Folk på begränsad-listan kan se ens offentliga inlägg. Fast du kanske inte gör offentliga inlägg.
Så har jag gjort nu i 2 år tills jag insåg att det fanns en del "olämpligt" kvar sedan innan. Antar att det inte finns något annat val än att manuellt byta vem som ser. Haha.Statusen får ju samma status som den förra du skrev?
Fast för min del handlar det inte om vad som är hemligt, utan att olika ämnen har olika målgrupper. Yrkesfrågor skulle jag vilja prata om med enbart andra i samma yrke. Men eftersom jag aldrig lyckades spara listan så sket det sig.Och jag har löst det genom att bara posta sådant som jag skulle kunna hänga ut offentligt i aftonpressen.
Inte skulle jag orka hålla reda på vilka som har fått läsa vad.
Sådana kan du lägga som Bekanta. Då kommer de inte upp i ditt flöde, du måste gå till deras tidslinje för att läsa dem.
En av mina sådana är en brittisk troligen förtidspensionerad dam som delar 20-30 grejer om dagen. 80 procent av dem handlar om tennis.
Vi kör grupper för sådant.Fast för min del handlar det inte om vad som är hemligt, utan att olika ämnen har olika målgrupper. Yrkesfrågor skulle jag vilja prata om med enbart andra i samma yrke.