Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter AlltsÄ förlÄt men du Àr helt ute och cyklar nu och snurrar in dig extremt ju mer du försöker förklara. För det första - ingen, och jag...
SamhÀlle Tunnor brukar inte vara genomskinliga sÄ dÄ ser man rent krasst ingen skillnad pÄ om det Àr lite i botten eller om den Àr fulladdad, det...
KatthÀlsa TvÄ, möjligtvis tre dagar max. NÀr jag dragit tÀnder pÄ bÄde Nikita och Megara fick de metacam de tvÄ första dagarna. Sedan helt normal...
Lantbruksdjur HÀr Àr betÀckningsgruppen och juni-lammarna ute pÄ bete, gruppen som lammade i mars fÄr vara inne ett par dagar till och bagg-gruppen...
Ăvr. Djur Fick precis kontakt med en som verkligen missköter sina fiskar och tĂ€nkt göra sig av med sĂ„vĂ€l fiskar som akvarium för att hen tröttnat...
TrÀning Hej! Min hÀst fÄr panik i transport och sparkar, trycker sig mot vÀggarna och gör allt för att slippa ut. Vi ska köpa bredare transport...