Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HÀstnyheter En kollega berÀttade att nÀr hon var gravid (förra Äret) frÄgade hon sin barnmorska om hon borde ta RS-vaccinet. Men BM fick inte svara...
Kropp & SjĂ€l Testade sambons upplĂ€gg idag. TyvĂ€rr var jag ett lyft ifrĂ„n att klara minsta möjliga. Det blev 70Ă6Ă2, 80x4Ă1, 80Ă3Ă1, ett fult lyft pĂ„...
IT & mobiler Jag var med om samma för 1,5 Är sen, fick aldrig tillbaka kontot. KÀmpade som en liten gris men det gÄr ju fan inte arg fÄ tag i nÄgon...
Lantbruksdjur Tackor med lamm har slÀppts ut pÄ bete sen 10 dagar tillbaka, sÄÄÄÄ skönt att fÄ ut dem.
En tacka med utlÀkt mastit kvar inne, en tacka...
Ăvr. Hund Ja, i grund och botten Ă€r hon en vĂ€ldigt enkel hund om man bor och lever sĂ„ att hennes rĂ€dslor och jaktinstinkt inte triggas. VĂ€ldigt...
Ăvr. Hund Trapphuset som var jĂ€ttelĂ€skigt nĂ€r han först kom hit var inga problem alls nĂ€r vi Ă„kte tillbaka idag :) kul med konkret bevis pĂ„ att...
Utrustning Jag har PS of Sweden ridtights och tycker att dom Àr toppen. Köpta billigt pÄ rea.
Ganska kraftiga i tyget, höga i midjan Och vÀldigt...