Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Nej men nu Ă€r det vĂ€l hög tid, tycker ni inte? 2024 Ă„rs upplaga av Secret Santa Ă€r hĂ€r! đ€
Ni som har varit med tidigare har koll pÄ...
HĂ€stnyheter Och idag hade en av ridskolorna i nĂ€rheten lagt ut pĂ„ Facebook att de öppnar för intresseanmĂ€lan för att rida varannan vecka đ :up:
HÀstnyheter Ja det dÀr Àr hela domen. Om man gÄr in pÄ Travsport.se sen kan man söka pÄ överdomstol sÄ brukar alla domar komma upp, sen vÀljer man...
Ăvr. Hund Jag har sĂ„na hĂ€r frĂ„n Dollarstore, finns i olika storlekar. FĂ„r plats pĂ„ hyllorna i jyckens egna köksskĂ„p med mat/godis/ben. I mina...
Ăvr. Hund En av alla bullys som söker det perfekta hemmet đ
Hon Àr van vid barn men ser helst att hon hamnar i nÄgot hem utan barn under 10-15Är...
Hundavel & Ras Kanske en dum frÄga, men har du testat att skriva till de som hÄller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen fÄr...
Ridning Det dÀr Àr viktigt tycker jag. Det sista. Mitt fullblod Àr nog dÀr. Hon tycker inte det Àr kul. Efter hon fick föl fÄr jag en kÀnsla av...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hÀstar i verksamheten sÄ lÀr ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? SÄ ni fÄr betala för era egna hÀstar installning...
Tjatter Visst har lÀskburkar i aluminium blivit tunnare?
Tycker de blir lĂ€ttare intryckta nĂ€r man hĂ„ller i dem. Mindre motstĂ„nd mot fingrarna. đ€
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.