Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
AlltsÄ bara att heta Windows95man och börja numret med att klÀckas ur ett stort jeansÀgg Àr vÀrt minst tvÄ telefonröster frÄn mig. Koreografin och att det Àr det enda numret som fÄr mig att skratta högt - minst tvÄ till.
Armenien tÀnkte att de kan rÀdda upp en trÄkig lÄt och ett mÀrkligt framtrÀdande genom att alla gör crazy eyes sÄ fort kameran filmar dem i nÀrbild?
Tjatter
Ny trÄd dÄ det första bingobrickan innehöll tvÄ rutor med samma text, detta Àr nu korrigerat och den gamla trÄden lÄst!
à rets första...
Tjatter
à rets första bokbingo Àr hÀr! 30 brickor att fylla och jag tÀnkte vi kör frÄn januari till sista april om ni inte tror det Àr för lÄng...
SmÄbarn Jag brukar googla och köpa dÀr det Àr billigast för tillfÀllet. Eko Àr inte jÀttebilliga, det brukar alltid finnas billigare pÄ nÀtet...
SmÄbarn Min femÄring har vi vid lÀggning det sista lekt en liten lek. Man ritat pÄ varandras ryggar och sÄ fÄr man stÀlla olika frÄgor för att...
HÀstmÀnniskan SÄ fick jag lÀra mig nÀr jag pluggade way back when, att median oftast blir mer rÀttvisande pÄ stora grupper nÀr det Àr vÀldigt stora...
HĂ€sthantering Min gamle ponny (-95) har ppid. Hon har alltid varit lĂ€ttstressad och blev kallad âhĂ€sthatareâ av förra Ă€garen men fungerade ihop med...
Cookies anvÀnds för olika funktioner, trafikanalys, innehÄllsanpassning och annonser. Information om din anvÀndning av vÄr webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahÄllit eller de har samlat in nÀr du har anvÀnt deras tjÀnster. VÄra regler och sekretesspolicy gÀller. Genom att fortsÀtta anvÀnda denna sida godkÀnner du detta.