Såg på X att många högerspöken skulle rösta på Israel även om de inte tittat på Eurovisoon på 30 år. Bara för att visa sitt stöd...Helt sanslöst hur många poäng Israel fick. Jag kan bara vara tacksam för juryn i detta fall. (Ja, ja, jag vet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg på X att många högerspöken skulle rösta på Israel även om de inte tittat på Eurovisoon på 30 år. Bara för att visa sitt stöd...Helt sanslöst hur många poäng Israel fick. Jag kan bara vara tacksam för juryn i detta fall. (Ja, ja, jag vet)
”Men Eurovision är inte politiskt”Såg på X att många högerspöken skulle rösta på Israel även om de inte tittat på Eurovisoon på 30 år. Bara för att visa sitt stöd...
Ja gud ja, världens kampanjande sysslar de med.Såg på X att många högerspöken skulle rösta på Israel även om de inte tittat på Eurovisoon på 30 år. Bara för att visa sitt stöd...
Var ju extremt många länder som fick typ 20 poäng, så det gjorde väl att det fanns några som kunde få några hundra.Tre över 300 poäng och bara en nolla - kan det finnas så jättemånga kvar att dela ut?
Jag minns inte nån låt.Men va? Schweiz? Jag minns inte ens nåt av låten.