Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det brukar ändra ganska rejält när tittarrösterna trillar inNu har väl Schweiz typ vunnit? Känns inte så spännande längre men kanske hinner ändras lite... Inte för att det spelar så stor roll för mig personligen haha, men ska jag kolla får det gärna bli lite spännande.
Undra vem som presenterar de svenska rösterna förresten
Det var ju Schweiz som gav poäng, de kan inte göra detHahaha, så rude att sjunga Schweiz låt och sedan inte ge dem ett enda poäng.
Hahaha, så rude att sjunga Schweiz låt och sedan inte ge dem ett enda poäng.
Tänk hur det var förr i tiden, då läste varje land upp varje poäng från 1 till 12 ... nu säger de bara vem som fått 12 p.Det tar sån tid med röstningen. Man hinner bli så trött
Hahaha, så rude att sjunga Schweiz låt och sedan inte ge dem ett enda poäng.
Ja men förr var det mindre länder med också väl.Tänk hur det var förr i tiden, då läste varje land upp varje poäng från 1 till 12 ... nu säger de bara vem som fått 12 p.
Det var ju Schweiz som gav poäng, de kan inte göra det
Var det inte Schweiz själva?
Hahahahaha men såklart! Vad dum jag är. Jag antar att jag har följt lite för mycket i Finlands fotspår - NO RULES!Det va väl Schweiz som delade ut poängen, de får ju inte ge sej själva ...
Och mjölken kostade 50 öreJa men förr var det mindre länder med också väl.
För han är högsta chefen och han diskade NederländernaVarför buas det åt svensken??
När då?Ja men förr var det mindre länder med också väl.
Han är inte poppis efter Nederländernas diskvalificering.Varför buas det åt svensken??
Jaha ok. Då fattar jag, tack.Han är inte poppis efter Nederländernas diskvalificering.
För att de är aga över hanterandet av Nederländerna samtidigt som de sett mellan fingrarna gällande annat.Varför buas det åt svensken??