Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noterade det nör vi kollade i appen. Men snålänningen i mig hoppades.Nej det kostar 3,60 per sms
Jag tror de satt ihop det under ganska kort tid också om jag minns rätt? Med en relativt ny skapare? Jag kan ha drömt allt detta.Irlands framträdande är så otroligt snyggt
Haha jag var lite för otydlig, jag menade alltså den estländska skäggsnubben! Liskom den skulle tex funka i Laibach!Verkligen! Det är som Liza Minelli i en gothic witch body
Det är bara deltagande länders flaggor som är tillåtna, så att nederländska flaggor beslagtagits låter inte på något sätt osannolikt. Samtidigt kan såklart nederländska flaggor släppts eller tagits in. Det ena utesluter inte det andra.
Jag bara tog komplimangen och sprang med denHaha jag var lite för otydlig, jag menade alltså den estländska skäggsnubben! Liskom den skulle tex funka i Laibach!
Bambi är liksom mer uppenbart fab på alla sätt.
Haha, för att det är det mer uppenbara ju! Hejar på Irland, ännu mer nu när hen fått utstå så mycket skit.Jag bara tog komplimangen och sprang med den