Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Andi Knoll är kommentor här, han är iaf österrikare.Samsändning? Studion körde man ju tillsammans med Schweiz och Österrike.
Jo! Det måste ju vara rena mardrömmen för människor med till exempel svår epilepsi?Jag har inte tittat på semifinaler (eller Sveriges uttagningar) så jag hör/ser alla bidrag för första gången nu.
Jag klarade inte av att titta på Sveriges bidrag, blundade men ändå har jag ont i huvudet nu och har blinkade för ögonen.
Har det inte fått till överdrift med en del ljuseffekter?
Själv brukar jag se ut som Bambie Thugs dansare dagen efterOm någon undrar hur jag är på efterfest så är det bara att kolla på Estlands bidrag. Igenkänning.
Det kan fortfarande stämma att de försökt rensa bort tidigare?
Det är en annan man som kommenterar för Tyskland. Torsten Schorn.Andi Knoll är kommentor här, han är iaf österrikare.
Nej det kostar 3,60 per smsGår det att rösta gratis nånstans? Jag har inte hunnit läsa in mig på det.
Spanien får min röst i så fall.
Verkligen! Det är som Liza Minelli i en gothic witch bodyEurovision's bästa röst kanske???