Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skärp dig jag menade att det kan vara en del Luxemburgiska flaggor som syns i publiken.Ah men såklart, det va nog Luxemburgs de beslagtog ! IRONI !!!
Du menar att jag kan gå och lägga mig? Blir det inte bättre än så finns det ju ingen anledning till att sitta uppe. Tyckte den låten var jättetråkig? Har redan glömt bort hur den gick dessutom.Vore det inte för krig och skit skulle Israel vinna!
Kan inte du försöka höja nivån på hur du diskuterar? Det är så ofta som du beter dig direkt otrevligt, helt utan anledning.
Det kan fortfarande stämma att de försökt rensa bort tidigare?Men herregud ... KOLLA PÅ TVn. Eller vet du inte hur den Nederländska flaggan ser ut ? För den viftas ju med i publiken iaf !
Här Österrike och Tyskland samma manus? Den Österrikiska kommentatorn så ungefär samma. Eller så är drt samma kommentator."Dom är tvillingar, den ena är 21 och den andra också"
Tysk kommentator.
Nej, det var faktiskt ingen annan som var otrevlig i den diskussionen, så du sänkte ribban helt på egen hand. Uppskattar om tråden kan få fortsätta i en trevlig ton nu.Inte jag som lägger ribban... Jag sjunker ner på nivån som lagts.
Ja, The Roop!Visst var det Litauen som hade en upptempolåt med kycklinggula dansare för några år sedan? Jag tror jag blivit ett fan av Litauen och måste åka dit någon gång...!
Den från 2021? Den gillade jag!Visst var det Litauen som hade en upptempolåt med kycklinggula dansare för några år sedan? Jag tror jag blivit ett fan av Litauen och måste åka dit någon gång...!
Den från 2021? Den gillade jag!