Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Där ser man hur stor hon är.. Om du kortar lädren och tyglarna så kommer du få lite bättre position så behöver du inte hamna så mkt bakom tyngdpunkten.. du kommer få lite bättre kontroll på allt! Men galoppen såg ändå bättre ut denna filmen!
Bytte tillbaka från tränsbett till kimblewick igen, då vågar jag låta henne gå på lite mer och ändå känna att jag har kontroll Svor även till mig själv innan att jag inte skulle rida i undertempo.
Jag har alltid ridit med långa tyglar, fråga mig inte varför Men ska korta upp läderna 1hål och även korta tyglarna
Haha jag tänkte mer 2-3 hål.. tycker du har väldigt låååånga stigläder Man får en helt annan stabilitet i positionen med kortare.... tycker jag iallafall !
Inte dom poängen vi hade hoppats avståndet stämde inte alls när de blev högre. Han är fortfarande lite kort i rocken men 7,5 på exteriör och ridprovet gick helt suveränt! Bara positiv feedback!
Senaste tävlingen. Hinder 1 och två finns inte med på filmen...
Får totalt hjärnsläpp i kombinationen... Dagen var märkt av kaos och han aldrig gå banan... Vet inte om det spelade in, men det är oförlåtligt att stoppa huvudet under armen på det viset...
Hästen är min hjälte som är så fruktansvärt positiv och försöker! http://youtu.be/KVACwRinQOk
För övrigt tittade jag på din film från 120. Bra! Snyggt och prydligt =) Men håller medom lite kortare läder, det blir så mycket lättare att få ihop hästen utan att ta bort galoppen =)
Bison:
Japp! Det är liksom svårt att få dåligt självförtroende med den hästen!
Han kan liksom hoppa hus, bara med hjärtat!
Måste faktiskt vara så jobbig och hålla med på att korta läderna 2-3 hål hade gjort gott för sitsen
Nu är dina hälar inte nedtrampade alls utan foten ligger vågrätt (någon som förstår vad jag menar?) Så tror inte du kommer behöva knöla ihop dig om du kortar läderna, tror bara du får ett bättre nedtramp och genom ett bättre nedtramp, mer avslappnade ben som lättare kan användas för att ge hjälper.
Ja okejdå, jag ger mig
Kollade på filmen och läderna ser ju jättelånga ut Dom känns inte så långa men det e väl klart, har man vant sig vid det så. Men ska korta upp dom iaf 2 hål
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Intressant att läsa din berättelse. Mängdträning är bra, det har du helt rätt i. Om jag drar ned på mina andra intressen så kommer jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.