Era senaste filmer, new edition!

Sv: Era senaste filmer, new edition!

*kl*

Film från tävling i lördags, 95 cm. Dubbelnolla men vi var för långsamma för att ta en placering, bränslet tog slut efter grundomgången. Nu får vi träna lite mer kondition. Han tittar även till på några hinder/kommer lite fel och får konstiga språng men han har inte hopptävlat på över ett halvår så han ville kolla lite extra på hinderna innan han hoppade dem antar jag. :p

http://www.youtube.com/watch?v=SNd1i-c4mD8

Härligt jobbat! Och vilken underbar klack du har bakom kameran :D

Vilken fin häst!:love:

Tur att du skrev att det var noll fel och placering. Annars hade jag nog trott att du skulle trilla av några gånger. Men bra kämpat!

ahhh okej! :) Har inte så bra koll på folk här eller vem som rider vems hästar. Han kanske är super duktig och allt, det vet jag inget om. Men det såg lite oplanerat ut ibland, som om häst och ryttare inte riktigt var samspelta. Har han ridit hästen mycket?

Men, alltså, på riktigt? Ramla av? såg vi samma video :banghead:

token: Grattis, ståtlig pålle du har!

Men, alltså, på riktigt? Ramla av? såg vi samma video :banghead:

token: Grattis, ståtlig pålle du har!

tack :) älskar den hästen. John är grymt duktig också, rider hästen super, och jag säger som dig, förra insändaren måste menat en annan video, han är definitivt inte nära ramla av..mer balanserad ryttare får man leta efter.

Ja det var nog det dummaste jag läst på buke på länge... ramla av? När då? :crazy:

Nog för att ryttare inbland kan bli lite yvig i sin sits, men det är hans ridstil och han har otroligt mycket rutin och tävlat mängder...

Han var bland annat med i barbackahoppning i globen för något år sedan.... De klarade han...

Grattis till placeringen, tycker din häst var jättefin och det såg fint ut live också :)

ahhh okej! :) Har inte så bra koll på folk här eller vem som rider vems hästar. Han kanske är super duktig och allt, det vet jag inget om. Men det såg lite oplanerat ut ibland, som om häst och ryttare inte riktigt var samspelta. Har han ridit hästen mycket?

Haha fast de står ju i filmtexten och speakern säger "john hickey" :p
Om han är duktig?
Några av Johns resultat genom åren:

- Moscow**** vinst i Grand Prix med The One, som på samma tävling även vann en 140. Cool Hill var här 2a i en 145

- Hamina**** vinst i Grand Prix med Artiq och något år senare en 2aplats med Ian. Där har han också vunnit en Mastershoppning med Hilton Clover

- Ypäjä*** vinst i Grand Prix med Lovis

- Med Millstone vann han en Puissance i Polen då han hoppade 2.13 m

- Artiq har också vunnit en 150 i Högbo

- I Köpenhamn red han med i det vinnande nations cup-laget på Artiq

- I SM har han en fjärdeplats med Artiq och en andraplats med Stanley

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 937
Senast: QueenLilith
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 048
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat