som häxa förstås! Var inte det glasklart ?Det kan vara jag som är jättetrög nu. Menar du att Hedinn då skulle bli misstänkt för att vara fårulv eller för att vara häxa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
som häxa förstås! Var inte det glasklart ?Det kan vara jag som är jättetrög nu. Menar du att Hedinn då skulle bli misstänkt för att vara fårulv eller för att vara häxa?
som häxa förstås! Var inte det glasklart ?
Som en bricka i ett spel mellan fårulv och lya, typ.Ok, jag ser ingen mönster alls i det. Vad är Hedinns roll i den hela menar du? Alltså inte vilken ROLL hon har, utan jag förstår inte vad hon har med det att göra.
absolut sant men procentuellt så är det ju stor chans att den i vart fall inte hamnar hos sig själv väl? Även om det finns en risk? och alla andra kan den ju förvirraNä för då fanns det ju goda roller också som kan påverka, så den enda som då skulle kunna misstänka Hedinn pga den dolda rösten är ju den som får den spionraden, vilket även kan vara den neutrale (eller den onde själv)?
absolut sant men procentuellt så är det ju stor chans att den i vart fall inte hamnar hos sig själv väl? Även om det finns en risk? och alla andra kan den ju förvirra
det är typ .... jag detTycker bara att det är en aning långsökt.
OT
Jag har aldrig lekt med dig , men tycker det är jättekul med återvändare!!
Välkommen tillbaka !
Illiana nygammal spelare . välkommen tillbaka Har inte skrivit något som fått mig att fundera så här långt och har skrivit en kortare sammanställning under dagen som jag inte finner konstig , utan faktiskt lite i min linje . en spelare jag inte vet hur hon brukar spela så hon kan väl förstås luras , men jag hade mina tankar ang habina och hedinn innan hon skrev sitt inlägg så det är inte hon som fått mig att fundera över dem . Men ingen aning vart jag har henne.
Nu har jag försökt skumma igenom q4a inlägg. Detta skriver hon till Illiana:
Ja, det är OT-färgat och kan för all del bara vara helt oskyldig trevlighet, men det har betydelse för fortsättningen:
Hon verkar väldigt glad i Illiana faktiskt .
Sen första röstningen. Illiana röstar på Hedinn 18.44, q4 röstar på Hedinn 19.03. Vill q4 visa sig för Illiana?
(Har inte kontrollerat rösttiderna utan det är enligt en röstlista nån la upp.)
Nu har jag försökt skumma igenom q4a inlägg. Detta skriver hon till Illiana:
Ja, det är OT-färgat och kan för all del bara vara helt oskyldig trevlighet, men det har betydelse för fortsättningen:
Hon verkar väldigt glad i Illiana faktiskt .
Sen första röstningen. Illiana röstar på Hedinn 18.44, q4 röstar på Hedinn 19.03. Vill q4 visa sig för Illiana?
(Har inte kontrollerat rösttiderna utan det är enligt en röstlista nån la upp.)
Och jo jag brukar faktiskt vara trevlig mot nya/återvändande spelare oavsett deras och min sida ! Just för att jag tycker det ÄR kul när sådana leker
Nä, jag för inte leken framåt. Har ju bett att pausa leken så jag hinner läsa ikapp.
Letade febrilt efter fios skumhet, men hittar inget. Så jag släpper det just nu.
Jag är lite på stadiet "peka så röstar jag där", problemet är bara att den enda jag tror jag listat ut rollen på är Q och henne litar jag inte ett dugg på.
Tycker dock att det är intressant med hur det direkt kom försvar för gabby, men om det gör henne ond vet i tusan. Vacklar just nu mellan att rösta på henne och de som kom till hennes försvar (Illiana och niyama), men den ena känns väldigt svår att få grepp om och den andra tycker jag förklarar sig alldeles för bra.
Sedan undrar jag också när Hedinn blev god?
iofs så kommer faktiskt det inlägget av habina efter att illiana röstat på snurrfian i rättvisans namn ser jag när jag läser igenom den lynchen nu igen.vad sägs om detta inlägget tex? mitt fetade? ( eller så är det bara jag som funderar på om hon ber häxan efter vart hon ska lägga en dold röst? förtydligande : dvs den häxan röstar på kommer hon lägga sin dolda röst på ?
ja jag ÄR insnöad på habina som fårulv . medges
vad sägs om detta inlägget tex? mitt fetade? ( eller så är det bara jag som funderar på om hon ber häxan efter vart hon ska lägga en dold röst? förtydligande : dvs den häxan röstar på kommer hon lägga sin dolda röst på ?
ja det låter ju onekligen som hon vill ha lite hjälp. Jag tror iofs en god Habina hade kunnat skriva så också, men ja jag har sett fler saker som kan tyda på henne som fårulv. Hon har spelat rätt udda hela leken, inte minst den märkliga rösten på mig igår.Jag är lite på stadiet "peka så röstar jag där",
iofs så kommer faktiskt det inlägget av habina efter att illiana röstat på snurrfian i rättvisans namn ser jag när jag läser igenom den lynchen nu igen.
men icke desto mindre vet jag att jag reagerade på formuleringen såsom så
japp så har jag med uppfattat det att eftersom Bm har utslagsröst så åker den som den har röstat på vid lika lägeja det låter ju onekligen som hon vill ha lite hjälp. Jag tror iofs en god Habina hade kunnat skriva så också, men ja jag har sett fler saker som kan tyda på henne som fårulv. Hon har spelat rätt udda hela leken, inte minst den märkliga rösten på mig igår.
Jag har för mig att det var något med första röstningen som gjorde att jag tänkte att fårulven måste ha röstat på Hedinn men nu får jag inte ihop det. Det stod väl 3-2 i leken? Och cirkus var BM, så det räckte med en dold på Snurris så skulle hon åka.
ja jag såg det medHm, ja nu ser jag att Illiana hade röstat över en halvtimme tidigare.
japp så har jag med uppfattat det att eftersom Bm har utslagsröst så åker den som den har röstat på vid lika läge
Men då borde den dolda rösten varit på hrdinn? Eller hur menar du?vad sägs om detta inlägget tex? mitt fetade? ( eller så är det bara jag som funderar på om hon ber häxan efter vart hon ska lägga en dold röst? förtydligande : dvs den häxan röstar på kommer hon lägga sin dolda röst på ?
Men då borde den dolda rösten varit på hrdinn? Eller hur menar du?
Nej jag kan inte sova
vi pratar om senaste lynchen dvs DL3Men då borde den dolda rösten varit på hrdinn? Eller hur menar du?
Nej jag kan inte sova