Illiana röstar på Hedinn, efter att jag redan gjort det. Det borde ge er en hint om att jag inte är fårulven - eller hur?
Varför då? Du röstade före, dvs kunde inte följa. Och Illiana känner ju inte till fårulven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Illiana röstar på Hedinn, efter att jag redan gjort det. Det borde ge er en hint om att jag inte är fårulven - eller hur?
Var inte teorin att någon av de som röstat på Hedinn följt Illianas röst för att hon var ledare? Då menar jag att jag inte passar i den teorin. Ëftersom Illianas röst kommer efter min - alltså har jag inte följt henne.Varför då? Du röstade före, dvs kunde inte följa. Och Illiana känner ju inte till fårulven.
Arne/GO2 röstar på Illiana. En taktik som jag själv använt mig av när jag var fårulv en gång. Risky - i mitt fall var jag med och lynchade ledaren dag 1... Men AW's röst kommer hyffsat sent och blir ju ifrågasatt - så det skulle kunna vara en möjlighet tänker jag.
Var inte teorin att någon av de som röstat på Hedinn följt Illianas röst för att hon var ledare? Då menar jag att jag inte passar i den teorin. Ëftersom Illianas röst kommer efter min - alltså har jag inte följt henne.
Vet inte. Hon borde väl inte ha röstat på cirkus heller egentligen isf?Har också funderat på det. Men varför skulle hon rösta på Snurris då? Varför inte lägga rösten på Illiana som hon vet är ond och hon vet att hennes röst inte räknas?
Vet inte. Hon borde väl inte ha röstat på cirkus heller egentligen isf?
Nu får du förklara mer, varför skulle fårulvenlägga sin dolda röst på någon som du har pekat ut som ledarhäxa? Fårulven visste ju vem häxan var, dvs Illiana, och för att kommunicera med lyan så bör hen ha följt Illianas röst i dl 1, med det synliga rösten, dvs rösta på Hedinn, det lämnar dig Q och Habina. Fårulven visste mycket väl att Hedinn inte var ledarhäxa, men hen har ju inte en aning om Hedinn är vanlig ulv eller god. Så varför skulle fårulven vilja så misstankar om Hedinn?jag är mer inne på att fårulven la sin dolda röst på samma som hedinn bara för att jag kopplade hedinn som trolig häxa inför DL1 och hoppades att den raden sedan skulle få genomslagskraft genom spioninfon ( vilken den ju som det verkar dessutom hade ) bara att just hedinn hade tillräckligt många som kände sig övertygade om att just hon inte var häxan
Hade missat att färga några.
DL 1
17:13 Snurrfian1 röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn
(19:03 Habina röstar på Hedinn)
19:11 cirkus röstar på Snurrfian1
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian1
20:34 ArneWeise röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise
20:53 Gabby_Ossi1 röstar på Niyama
21:00 Niyama röstar på Gabby_Ossi1
Snurrfian1 lynchas - bybo
Gabby_Ossi1 dödas av fårulven - Jägare
Ferrari käkas - röstfifflare
hemlig blir Snurrfian2
ArneWeise blir Gabby_Ossi2
DL 2
20:00 Snurrfian2 röstar på Habina
20:19 Habina röstar på Niyama
20:34 LenaH röstar på cirkus
20:36 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20:46 quarter4ever röstar på cirkus
20:47 fio röstar på cirkus
20:48 Hedinn röstar på cirkus
20:52 Illiana röstar på Habina
20:56 cirkus röstar på Hedinn
20:59 Niyama röstar på cirkus
21:00 Gabby_Ossi2 röstar på cirkus
Cirkus lynchas - BM
LenaH käkas - bybo
DL 3
12:20 Blacksmithfarm röstar på Habina
(16:49 fio röstar på Gabby_Ossi2)
19:41 Illiana röstar på Snurrfian2
20:06 Hedinn röstar på Illiana
20:37 Habina röstar på Illiana
20:48 quarter4ever röstar på Illiana
20:51 Snurrfian2 röstar på Illiana
20:53 fio ändrar röst till Illiana
20:59 Niyama röstar på Snurrfian2
21:00 Gabby_Ossi2 röstar på Snurrfian2
Illiana lynchas - ledarulven.
jag tror inte att häxan la sin röst som en alibiröst i första DL just för att den vet att fårulven vet vem hon är- så att hedinn inte skulle vara i lyan var ju rätt lätt att fatta för en fårulv tänker jagFårulven visste mycket väl att Hedinn inte var ledarhäxa, men hen har ju inte en aning om Hedinn är vanlig ulv eller god. Så varför skulle fårulven vilja så misstankar om Hedinn?
vad sägs om detta inlägget tex? mitt fetade? ( eller så är det bara jag som funderar på om hon ber häxan efter vart hon ska lägga en dold röst? förtydligande : dvs den häxan röstar på kommer hon lägga sin dolda röst på ?
ja jag ÄR insnöad på habina som fårulv . medges
tillägg det ovan :jag tror inte att häxan la sin röst som en alibiröst i första DL just för att den vet att fårulven vet vem hon är- så att hedinn inte skulle vara i lyan var ju rätt lätt att fatta för en fårulv tänker jag
däremot hade det ju kunnat vara logiskt att den dolda rösten också låg på hedinn på ett sätt men KAN vara att den var rädd att den spionraden skulle röja vem som var häxan ? Så därför smidigare att lägga den på samma som Hedinn gjorde ? För att det skulle få den som fick den infon att fundera över om inte häxan la sin röst på snurrfian1? Och det funkade ju faktiskt på ett sätt- bara att det var stackars cirkus som råkade ut för det ....
dels tycker jag att hon visar att hon vill så misstankar mot hedinn, sedan nämner hon Gabby_Ossi 1Okej så leken är igång, frågor har ställts och svar getts. Hedinn verkar tycka, som tidigare talare sagt, att det är lite onödigt med alla detaljfrågor. Habina håller med lite och börjar fundera om det kan vara ett sätt för gabby_ossi att skaffa sig ett alibi.
Ärligt talat så tycker jag att det bara är bra att gabby ställde så många frågor öppet, så att fler spelare kan få svar på eventuella frågor de har. Jag ser inte riktigt Habina's resonemang som något att bygga på, då det var så många frågor och, som sagt, fler spelare kan ha samma eller liknande frågor. Jag vet, jag vet, det är lekstart och alla griper efter halmstrån men ja, värt att nämna min åsikt ändå.
ja jag vet att du kan skriva något sådant även om du är god, men jag vet att jag reagerade omedelbart när jag såg det .Fast det där skrev jag ju för att jag känner mig helt vilsen. Du pratar om en massa spioninfo, men glöm inte att det är flera olika som får (även neutral och fårulven) + att info ibland kan stjälpa mer än det hjälper. Det du fetade var mer ett stämningsläge, än något seriöst.
Har våra LL försovit sig?!
Jag hänger inte med i hur du tänker? Det vore väl utmärkt för ledarhäxan att lägga en alibiröst och på så sätt visa fårulven ytterligare en i lyan?jag tror inte att häxan la sin röst som en alibiröst i första DL just för att den vet att fårulven vet vem hon är- så att hedinn inte skulle vara i lyan var ju rätt lätt att fatta för en fårulv tänker jag
däremot hade det ju kunnat vara logiskt att den dolda rösten också låg på hedinn på ett sätt men KAN vara att den var rädd att den spionraden skulle röja vem som var häxan ? Så därför smidigare att lägga den på samma som Hedinn gjorde ? För att det skulle få den som fick den infon att fundera över om inte häxan la sin röst på snurrfian1? Och det funkade ju faktiskt på ett sätt- bara att det var stackars cirkus som råkade ut för det ....
Eh va? Okej nu är jag övertygad om att @quarter4ever sitter i lyan för det är någon med väldigt invecklade idéer om hur det här ska sluta, Skämt å sido, vad hände här?Efter Zemenars försvinnande lämnades trollkarlarna utan ledare. Antorell ansåg sig vara den självklara efterträdaren till sin far, och när han ifrågasattes av Dizenel blev han så arg att han kastade den trollformel han egentligen avsett för Cimorene. I vanliga fall hade detta kanske inte gjort något, då Antorell knappast var den bästa trollkarlen, men för en gångs skull gjorde trollformeln (tyvärr) det som var Antorells mening med den.
Trollkarlarna (ulvarna) attackerade Gabby_Ossi som var trollkarlen Dizenel (ulv)
Nästa dagDL antingen 18.30 eller 22.30. Skriv i leken vilket som passar er bäst så bestämmer vi efter det.
Efter Zemenars försvinnande lämnades trollkarlarna utan ledare. Antorell ansåg sig vara den självklara efterträdaren till sin far, och när han ifrågasattes av Dizenel blev han så arg att han kastade den trollformel han egentligen avsett för Cimorene. I vanliga fall hade detta kanske inte gjort något, då Antorell knappast var den bästa trollkarlen, men för en gångs skull gjorde trollformeln (tyvärr) det som var Antorells mening med den.
Trollkarlarna (ulvarna) attackerade Gabby_Ossi2 som var trollkarlen Dizenel (ulv)
Nästa dagDL antingen 18.30 eller 22.30. Skriv i leken vilket som passar er bäst så bestämmer vi efter det.
Eh va? Okej nu är jag övertygad om att @quarter4ever sitter i lyan för det är någon med väldigt invecklade idéer om hur det här ska sluta, Skämt å sido, vad hände här?