Jag Kom på den samt även att bm kan ha röstat dolt och i så fall finns det EB sådan rad medSiarlärlingen. Beroende på när den fick börja/?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Kom på den samt även att bm kan ha röstat dolt och i så fall finns det EB sådan rad medSiarlärlingen. Beroende på när den fick börja/?
Hon kan ha släppt niyama av andra anledningar med.AW kanske hade bra inforad, hur tänker du kring der?
Missförstå mig inte. Jag tycker go e skum med...
Sorry för stavningen är inte sams med fånen...
Jag har tittat lite på @Gabby_Ossi och får ingen kläm på henne . Gabby1 som var god så var det en helt annan nivå på diskussionerna och nu håller hon sig mest undan som hon brukar göra när hon är ond, det skaver för mig
Jag tänkte att släppet av n inte tyder på ondhet nödvändigtcis. Finns rader som kan ha fodförklarat n och då kan en god go släppt nVad tänker du på för inforad då som skulle kunna ändra det?
Jag tror ju Gabby/AW är ond menar du infon att Niyama oxå är i lyan
Inte bara det utan rent allmänt om hur Gabby spelar som ond versus god som gör mig misstänksam.
Vet inte. Bara en tanke.Nej men seriöst så kom det väl inte ut så jättemycket info innan DL 2 som skulle få Gabby att inte yppa ett ord om sin teori om Niyama.
Jag tänkte att släppet av n inte tyder på ondhet nödvändigtcis. Finns rader som kan ha fodförklarat n och då kan en god go släppt n
Men jag är med på artt det är mer som spelar in...
hahaha värsta krypteringen..
Ja fast på de rollerna har jag andra och inte Niyama!
Sen röstade den goda Gabby på Niyama i DL 1 och sen hon bytte roll har hon inte nämnt eller plockat upp den tanken överhuvudtaget som hon hade om Niyama vilket får mig att fundera på om dom sitter i lyan tillsammans kanske
Hur menar du att det var en annan nivå på diskussionerna? Jag skrev typ 5 inlägg i min första roll varav ett bara var ett hej, ett var min sammanställning med frågor till LLs, ett var min röst och sedan svarade jag på Niyamas inlägg.
Sedan brukar jag "hålla mig undan" både som god och ond i början när det är många i leken, men nu har jag ju dessutom varit ute en gång emellan så jag tycker jag har varit duktig på att få fram inlägg
Rast slut sp jag lämnar lekens öde i era händer nu.
En God Gabby skulle inte slå igen spiken i kistan för Cirkus utan att ha bra på fötterna! En ond Gabby ja.. utan problem ! Du kom ju in och avgjorde likadant mot mig i förra leken där du var ulv
En God Gabby skulle inte slå igen spiken i kistan för Cirkus utan att ha bra på fötterna! En ond Gabby ja.. utan problem ! Du kom ju in och avgjorde likadant mot mig i förra leken där du var ulv
Jag kollade lite på sista röstningen och håller med BSF om detta! Det känns helt klart ulvigt att bara flyta med i röstningen och inget som en god Gabby skulle nöja sig med att göra då en god Gabby skulle vara mer noggrann med att tro på sin teori! Det är iallafall den uppfattningen jag har av en God Gabby .
Sen röstade den goda Gabby på Niyama i DL 1 och sen hon bytte roll har hon inte nämnt eller plockat upp den tanken överhuvudtaget som hon hade om Niyama vilket får mig att fundera på om dom sitter i lyan tillsammans kanske När jag följde konversationen och Niyama försvarade sig så var det inget som blev uppklarat sas som skulle få Gabby att släppa den tanken hon hade om hon fick en god roll igen.
Har ingen röstlista nu men var det inte kört för C redan när gabby röstade? Fick för mig att jag röstade innan gabby och jag såg det som troligtvis kört även om jag räknade med ev. förhäxningar/dolda röster. Inte säkert, men troligtvis.
Fast det visste väl ingen med tanke på alla dolda röster och konstigheter eller hur? Fast troligtvis.
Vänta, vänta, måste få ifrågasätta här, slå sista spiken i kistan på cirkus? Cirkus hade 6 röster på sig när Gabby röstade, näst mest hade Habina och hon hade 2
Har ingen röstlista nu men var det inte kört för C redan när gabby röstade? Fick för mig att jag röstade innan gabby och jag såg det som troligtvis kört även om jag räknade med ev. förhäxningar/dolda röster. Inte säkert, men troligtvis.