Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon kan ha släppt niyama av andra anledningar med.AW kanske hade bra inforad, hur tänker du kring der?
Missförstå mig inte. Jag tycker go e skum med...

Sorry för stavningen är inte sams med fånen...

Vad tänker du på för inforad då som skulle kunna ändra det?
Jag tror ju Gabby/AW är ond menar du infon att Niyama oxå är i lyan :sneaky:

Inte bara det utan rent allmänt om hur Gabby spelar som ond versus god som gör mig misstänksam.

Har hunnit igenom det som skrivits men inte hunnit bearbeta infon och få koll på vad som är logiskt och inte.

Funderade på att byta till go. Men velar ff. Tror jag behåller säkerhets rösten.

Nej men seriöst så kom det väl inte ut så jättemycket info innan DL 2 som skulle få Gabby att inte yppa ett ord om sin teori om Niyama.

Jag har tittat lite på @Gabby_Ossi och får ingen kläm på henne . Gabby1 som var god så var det en helt annan nivå på diskussionerna och nu håller hon sig mest undan som hon brukar göra när hon är ond, det skaver för mig :cautious:

Hur menar du att det var en annan nivå på diskussionerna? Jag skrev typ 5 inlägg i min första roll varav ett bara var ett hej, ett var min sammanställning med frågor till LLs, ett var min röst och sedan svarade jag på Niyamas inlägg.

Sedan brukar jag "hålla mig undan" både som god och ond i början när det är många i leken, men nu har jag ju dessutom varit ute en gång emellan så jag tycker jag har varit duktig på att få fram inlägg :angel:

Vad tänker du på för inforad då som skulle kunna ändra det?
Jag tror ju Gabby/AW är ond menar du infon att Niyama oxå är i lyan :sneaky:

Inte bara det utan rent allmänt om hur Gabby spelar som ond versus god som gör mig misstänksam.
Jag tänkte att släppet av n inte tyder på ondhet nödvändigtcis. Finns rader som kan ha fodförklarat n och då kan en god go släppt n

Men jag är med på artt det är mer som spelar in...

Jag tänkte att släppet av n inte tyder på ondhet nödvändigtcis. Finns rader som kan ha fodförklarat n och då kan en god go släppt n

Men jag är med på artt det är mer som spelar in...

hahaha värsta krypteringen..

Ja fast på de rollerna har jag andra och inte Niyama!

Sen röstade den goda Gabby på Niyama i DL 1 och sen hon bytte roll har hon inte nämnt eller plockat upp den tanken överhuvudtaget som hon hade om Niyama vilket får mig att fundera på om dom sitter i lyan tillsammans kanske

Gabby tillhör de jag knappt märkt sen hon kom tillbaka, men det är ju onekligen lite märkligt att hon tycks ha släppt det helt? Visserligen var det första dagen men jag tyckte hon kändes så "på hugget" mot mig då och mycket mer tillbakadragen nu. Ska gå igenom hennes inlägg sen när jag sitter vid en dator.

Hur menar du att det var en annan nivå på diskussionerna? Jag skrev typ 5 inlägg i min första roll varav ett bara var ett hej, ett var min sammanställning med frågor till LLs, ett var min röst och sedan svarade jag på Niyamas inlägg.

Sedan brukar jag "hålla mig undan" både som god och ond i början när det är många i leken, men nu har jag ju dessutom varit ute en gång emellan så jag tycker jag har varit duktig på att få fram inlägg :angel:

En God Gabby skulle inte slå igen spiken i kistan för Cirkus utan att ha bra på fötterna! En ond Gabby ja.. utan problem ! Du kom ju in och avgjorde likadant mot mig i förra leken där du var ulv ;)

En God Gabby skulle inte slå igen spiken i kistan för Cirkus utan att ha bra på fötterna! En ond Gabby ja.. utan problem ! Du kom ju in och avgjorde likadant mot mig i förra leken där du var ulv ;)

Vänta, vänta, måste få ifrågasätta här, slå sista spiken i kistan på cirkus? Cirkus hade 6 röster på sig när Gabby röstade, näst mest hade Habina och hon hade 2 :p

Har ingen röstlista nu men var det inte kört för C redan när gabby röstade? Fick för mig att jag röstade innan gabby och jag såg det som troligtvis kört även om jag räknade med ev. förhäxningar/dolda röster. Inte säkert, men troligtvis.

Jag kollade lite på sista röstningen och håller med BSF om detta! Det känns helt klart ulvigt att bara flyta med i röstningen och inget som en god Gabby skulle nöja sig med att göra då en god Gabby skulle vara mer noggrann med att tro på sin teori! Det är iallafall den uppfattningen jag har av en God Gabby .

Jag har förklarat detta lite i förmiddags och jag hade inte så mycket tid på mig och det var massa teorier hit och dit som jag inte hann få rätt på. Jag hittade inget bra att bygga en egen teori kring. Det enda jag uppfattade var att LenaH verkade ha fått en spionrad om fårulvens röst och gick på om detta på ett sätt som fick mig att tro att hon borde vara god. Så även om jag inte hängde med på exakt hur LenaH kopplade detta till att cirkus borde vara ond valde jag att lita på henne eftersom hon snabbt brukar kunna pussla ihop roller.

Sen röstade den goda Gabby på Niyama i DL 1 och sen hon bytte roll har hon inte nämnt eller plockat upp den tanken överhuvudtaget som hon hade om Niyama vilket får mig att fundera på om dom sitter i lyan tillsammans kanske O_o När jag följde konversationen och Niyama försvarade sig så var det inget som blev uppklarat sas som skulle få Gabby att släppa den tanken hon hade om hon fick en god roll igen.

Jag tycker alltid det är svårt med inhoppen för även om jag spelar för samma sida har jag inte samma roll och därför kan jag ju inte direkt gå in och förklara hur den första Gabby_Ossi tänkte? Jag vet inte ens om jag får lov att göra det för hade någon annan hoppat in på @ArneWeise s roll hade det ju inte funnits någon som kunde förklara hur Gabby_Ossi1 tänkte eftersom döda spelare inte får kommentera spelet?
Jag tyckte inte Niyama var bland de mest misstänkta när jag hoppade in i leken och då valde jag att fokusera på det som redan var uppe och eventuellt skulle kunna påverka pågående lynch. Sedan att jag ändå inte lyckades fatta vad det var som dividerades är en annan sak :p

Röstlistor och natthändelser

DL 1
17:13 Snurrfian1 röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig/Snurrfian2 röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn

19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian1
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian1
20:34 ArneWeise/ GO2 röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise/Go2
20:53 Gabby_Ossi1 röstar på Niyama
21:00 Niyama röstar på Gabby_Ossi1

snurrfian1 lynchas - Bybo
Gabby_Ossi1 dör av fårulvens drakört - Jägare
Ulvarna käkar Ferrari - Röstfifflare

DL 2
20:00 Hemlig/Snurrfian2 röstar på Habina
20:19 Habina röstar på Niyama
20:34 LenaH röstar på cirkus
20:36 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20:46 quarter4ever röstar på cirkus
20:47 fio röstar på cirkus
20:48 Hedinn röstar på cirkus
20:52 Illiana röstar på Habina
20:56 cirkus röstar på Hedinn
20:59 Niyama röstar på cirkus
21:00 AW/Gabby_Ossi2 röstar på cirkus

Cirkus lynchas - Borgmästare
LenaH käkas - Bybo

Har ingen röstlista nu men var det inte kört för C redan när gabby röstade? Fick för mig att jag röstade innan gabby och jag såg det som troligtvis kört även om jag räknade med ev. förhäxningar/dolda röster. Inte säkert, men troligtvis.

Fast det visste väl ingen med tanke på alla dolda röster och konstigheter eller hur? Fast troligtvis.

Fast det visste väl ingen med tanke på alla dolda röster och konstigheter eller hur? Fast troligtvis.

Nej, inte visste säkert. Jag tror det var så när jag röstade att allt dolt behövde sammanfalla till cirkus fördel om hon skulle klara sig. Och det uppfattade jag som osannolikt (särskilt med tanke på att jag inte trodde hon var BM). Men det är ju knepigt att avgöra vem som spikade igen, men jag tycker nog det såg ganska igenspikat ut när gabby röstade. Menar dock inte att det är till hennes fördel, men jag håller inte med om att hon spikade igen. I så fall: menar du att det var för att rädda Habina?

Vänta, vänta, måste få ifrågasätta här, slå sista spiken i kistan på cirkus? Cirkus hade 6 röster på sig när Gabby röstade, näst mest hade Habina och hon hade 2 :p

Trevligt , trevligt här kommer hela min tilltänkta lya på rad , det var väl bra att ni kunde lockas ut till försvar :angel::D

Jag tror ju mer på att Gabby släppte Niyama pga dom sitter i lyan tillsammans mer än att hon fick någon inforad som sa något om Niyama! Som sagt så har jag andra på de rollerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar