@Blacksmithfarm du har inte tänkt på att Habinas ologiska röstning kan bero på att hon var/är förhäxad? Eller det kanske inte visar sig så (Har ingen jättekoll på hur det funkar faktiskt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är aldrig ond
Eh nej men nog mer för att Illiana inte skrivit en rad i tråden förrän hennes röstinlägg där hon mer hakade på än lanserade teorin som BSF. Varför jag drog in Q i det hela var ju för att det var hennes misstag jag syftade på!
förhäxning gör att den förhäxades röst inte räknas med twisten i denna leken att den onda häxans son kan göra så att en annan / eller samma som förhäxas av den antingen inte heller räknas eller räknas dubbelt ( LL lottar )@Blacksmithfarm du har inte tänkt på att Habinas ologiska röstning kan bero på att hon var/är förhäxad? Eller det kanske inte visar sig så (Har ingen jättekoll på hur det funkar faktiskt)
förhäxning gör att den förhäxades röst inte räknas med twisten i denna leken att den onda häxans son kan göra så att en annan / eller samma som förhäxas av den antingen inte heller räknas eller räknas dubbelt ( LL lottar )
Om de ska lägga en förvirrad röst ( tvingas att rösta på någon med motivering som den som förtrollar bestämmer ) så är de förtrollade
Så det händer inte i denna leken att någon kan tvingas att rösta på någon som de inte själva valt
däremot finns det risk för att två röster idag från goda KAN bli borträknade och så har vi fårulvens dolda röst ( och en röst som inte räknas som läggs i tråden) så det enda är väl att sonens förhäxning kan slå tillbaka på dem så den räknas dubbelt.
Så detta känns riktigt riktigt nagelbitande idag
Jag är aldrig ond
Eh nej men nog mer för att Illiana inte skrivit en rad i tråden förrän hennes röstinlägg där hon mer hakade på än lanserade teorin som BSF. Varför jag drog in Q i det hela var ju för att det var hennes misstag jag syftade på!
(+ @Habina ) Jag håller med om att jag är rätt så anonym i leken då jag inte skriver jättemycket. Anledningarna är två. Dels är jag, som sagt rätt så långsam i huvudet just för tillfället pga personliga anledningar, dels så är jag en rätt så fåordig person, som säkert många personer som spelat med mig förr kan känna igen.
Däremot att jag skulle ha hakat på BSF är ju helt enkelt inte sant. Eller förstår jag dig fel där, helt och hållet? BSF röstade ju på cirkus? Att jag inte skrivit en rad i tråden innan mitt röstinlägg är inte heller sant men det har du kanske helt enkelt missat (i denna enorma lek)?
jag tänkte att det skulle kunna ge besked om habina var god att fårulven röstade där ?Om vi ska gå tillbaka till min första teori att fårulven röstade på Hedinn i leken så börjar jag ju isåfall luta åt att fårulven är Iliana mer än BSF och Q
Som sagt någon info om vart fårulven röstade dolt på i dl2 måste ju finnas, fast jag vet inte om det säger så mkt med tanke på att Cirkus fick så många röster på sig. Jag vet inte om jag håller med Q att den borde ligga på Habina om Habina är god? Jag fattar inte riktigt varför @quarter4ever ?
Vi pratar om DL1 där ni röstade på Hedinn
Jag har tittat lite på @Gabby_Ossi och får ingen kläm på henne . Gabby1 som var god så var det en helt annan nivå på diskussionerna och nu håller hon sig mest undan som hon brukar göra när hon är ond, det skaver för mig
GO lägger sista rösten på cirkus och slår därmed i spiken i kistan. Trots att hon inte verkar hänga med i teorin kring cirkus?
Jag reagerade lite på @Niyama när hon skrev det där med att spioninfon bara når goda, sedan försökte bortförklara det med att vi borde förstått att hon menade alla som inte var i lyan.
Skulle kunna vara ett försök att lura goda så att de kanske inte tänker på att även ulven i fårakläder och den ensamma "neutrala" även kan hitta spelare via spioninfon
Gabby_Ossi röstar på Niyama
Funkar inte så. Ingen tvingad röst. Bara räknas inte.@Blacksmithfarm du har inte tänkt på att Habinas ologiska röstning kan bero på att hon var/är förhäxad? Eller det kanske inte visar sig så (Har ingen jättekoll på hur det funkar faktiskt)
Hon kan ha släppt niyama av andra anledningar med.AW kanske hade bra inforad, hur tänker du kring der?Jag kollade lite på sista röstningen och håller med BSF om detta! Det känns helt klart ulvigt att bara flyta med i röstningen och inget som en god Gabby skulle nöja sig med att göra då en god Gabby skulle vara mer noggrann med att tro på sin teori! Det är iallafall den uppfattningen jag har av en God Gabby .
Sen röstade den goda Gabby på Niyama i DL 1 och sen hon bytte roll har hon inte nämnt eller plockat upp den tanken överhuvudtaget som hon hade om Niyama vilket får mig att fundera på om dom sitter i lyan tillsammans kanske När jag följde konversationen och Niyama försvarade sig så var det inget som blev uppklarat sas som skulle få Gabby att släppa den tanken hon hade om hon fick en god roll igen.
När jag följde konversationen och Niyama försvarade sig så var det inget som blev uppklarat sas som skulle få Gabby1 att släppa den tanken hon hade.
Enchanted forest ulvlek inlägg #215
Äsch jag lägger en säkerhetsröst nu ifall ifall och får komma in och ändra om det är nått som ser mer misstänkt ut än det lilla jag fick fram här men pga allt detta så känns det väldigt ulvigt.
fio röstar på Gabby Ossi
för ovanstående teori
Siarlärlingen. Beroende på när den fick börja/?jag har legat och sovit under fm och precis vaknat
ang infon nu så är det inte såå många möjliga rader kvar tänker jag ? som dessutom kan ge något?
Ulvarna käkar LenaH tja den vet ju alla så inte så mycket nytt där? kan väl kanske göra den som fått den raden glad att den iaf fått en spionrad- möjligen
Ängeln skyddar xxxx Säger så här långt in i spelet inte mer än vem ängeln trodde var god och kunde behöva skydd inatt . men alltid något
Fårulven röstar dolt på xxxx kan ju vara intressant iofs , men iom att lynchen mot cirkus gick så tydligt mot henne kan den rösten lika gärna läggas för att förvirra den som får raden? Iom att den som kan få den ( utöver fårulven själv ) inte spelar på samma sida som fårulven Annars kan den ju vara av intresse för att kunna spåra upp fårulven beror lite på vem som fick den dolda rösten
Den neutrala skyddar xxxx har den koll på någon som den tror att den behöver ha kvar i spelet så kan den ha skyddat den , annars mest troligt sig själv
den onda häxan förhäxar xxxx ( om den nu valt att göra det) de hade nattdl på sina val så de var tvungna att bestämma innan lynchen ens börjar vem som ska förhäxas i så fall
Den osäkra onda häxan förhäxar xxxx ( Om den nu valt det) samma som ovan
några fler möjliga rader hittade jag inte ( men har jag glömt något så lägg till!)
så nej inte så mycket som kan komma fram av infon- och iom att det lottas så kan det ju dessutom vara så att en fått flera rader medans någon annan god , neutral eller fårulv inte får någon alls
Spoke tio soon. ...ang infon nu så är det inte såå många möjliga rader kvar tänker jag ? som dessutom kan ge något?
Uppdaterar med lite fler rader än jag skrev först
skriver de sist
Ulvarna käkar LenaH tja den vet ju alla så inte så mycket nytt där? kan väl kanske göra den som fått den raden glad att den iaf fått en spionrad- möjligen
Ängeln skyddar xxxx Säger så här långt in i spelet inte mer än vem ängeln trodde var god och kunde behöva skydd inatt . men alltid något
Fårulven röstar dolt på xxxx kan ju vara intressant iofs , men iom att lynchen mot cirkus gick så tydligt mot henne kan den rösten lika gärna läggas för att förvirra den som får raden? Iom att den som kan få den ( utöver fårulven själv ) inte spelar på samma sida som fårulven Annars kan den ju vara av intresse för att kunna spåra upp fårulven beror lite på vem som fick den dolda rösten
Den neutrala skyddar xxxx har den koll på någon som den tror att den behöver ha kvar i spelet så kan den ha skyddat den , annars mest troligt sig själv
den onda häxan förhäxar xxxx ( om den nu valt att göra det) de hade nattdl på sina val så de var tvungna att bestämma innan lynchen ens börjar vem som ska förhäxas i så fall
Den osäkra onda häxan förhäxar xxxx ( Om den nu valt det) samma som ovan
tillägg:
BM röstar med extra rösten på xxxx ( kan ha varit på hedinn, eller habina kanske om cirkus ens ville ha en chans att rädda sig själv? eller på någon annan som cirkus misstänkte , mig själv, LenaH?
siarlärlingen siar xxxx ( om den fått sia inatt )