Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde du? Skulle det vara detta, då?

För sedan kommer:

Och gissa vem som nappar:

cirkus dementerar:

Och då:

Min agenda? Att goda sidan vinner. Som ond hade jag knipit käft och rentav hoppats att goda hade röstat på dig utan att tänka sig för => tjoho lynchstopp=> gratis käk för ulvarna.
oavsett, min teori om dig som neutral innebär att jag vill ha kvar dig i leken (i nuläget).

Vilket får mig att undra om det är just det de onda gör - håller tyst?

Och visst, jag kan ha fel - men det är för mycket som pekar mot dig just nu för att jag ska tro det.

Ok jag hänger med på hur du resonerar nu utifrån det du tror på
Jag fattar att det kan se så ut men det kommer ju visa sig vad som stämmer i slutändan
Och ja det gäller ju att onda bommar käket inatt och det är ju ändå lite snårigt för dem att hitta en god/ neutral utan beskydd. Vi har den välsignade kvar, vi har ängeln och sedan finns det den neutrala som har skydd med . Den neutrala kan inte bli ond nu utan endast god om ulvarna käkar siarlärlingen Ulvarna vet ju vilka som är i lyan och jag tror att de har en god aning om vem den onda utanför är dessutom

Jag fattar inte heller varför @fio @Niyama helt plötsligt inte vill tro att hedinn skulle vara häxa?
Vad har jag missat? Eller är det jag som är totalt insnöad på det jag trodde jag hittade redan till Dl1?
Absolut att cirkus kan ha fel om egentligen alla tre som hon skriver om i sitt röstinlägg ( mig, Hedinn och LenaH)

Vaddå helt plötsligt? Jag har väl sedan dag 1 inte trott att Hedinn varit ond? Jag hade ju tom det i mitt första teoriinlägg.

hade ärligt inte sett Niyamas inlägg utan det svaret var en direkt respons på att Cirkus skrev som hon gjorde i sitt rösrinlägg- och för att jag kände mig väldigt lurad av LenaH

Jag fattar helt ärligt inte hur du kan känna dig lurad av @LenaH när det var du som lanserade teorin hon gick på?

Jag fattar helt ärligt inte hur du kan känna dig lurad av @LenaH när det var du som lanserade teorin hon gick på?
men jag röstade inte på vare sig cirkus eller hedinn då för den teorin ? Det var ju DU som var så säker på att du ville syna just cirkus? Och LenaH stärkte upp att det var cirkus och inte hedinn man skulle ens fundera över ? Så inte konstigt att jag pusslade ihop att ni två kanske visste nåt som inte jag visste?

edit ändrade inlägg jag svarade på blev fel först!

men jag röstade inte på vare sig cirkus eller hedinn då för den teorin ? Det var ju DU som var så säker på att du ville syna just cirkus? Och LenaH stärkte upp att det var cirkus och inte hedinn man skulle ens fundera över ? Så inte konstigt att jag pusslade ihop att ni två kanske visste nåt som inte jag visste?

Varför citerade du dig själv på en fråga som gällde första lynchen :confused:

Just det !
Det finns några som kan veta det nämligen....

Jaha.. Greppar du inte efter halmstrån nu? Så du tror att jag sitter i lyan och försvarar en god Hedinn? Hade det inte varit liiite enklare att bara hänga på rösterna på Hedinn och blivit av med en god? Känns lite långsökt nu alltså?

Jaha.. Greppar du inte efter halmstrån nu? Så du tror att jag sitter i lyan och försvarar en god Hedinn? Hade det inte varit liiite enklare att bara hänga på rösterna på Hedinn och blivit av med en god? Känns lite långsökt nu alltså?
det är sant - det går att dra varvet runt på allt möjligt egentligen

Du har inte svarat på detta ännu. @quarter4ever
har jag inte?

edit ändrade inlägg jag svarade på blev fel först!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar