Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var i röstinlägget läser du att Cirkus skulle tycka att fio är ulv eller den neutrala? Hon pekar ut dig, Hedinn och möjligtvis LenaH, något som hon sen tar tillbaka.
:o

my bad!!!
Förlåt fio !! Jag kom ihåg fel helt enkelt !
det var ju hedinn lenaH och mig hon skrev om
Glöm det jag skrivit om fio ( jag var nog så inne på henne bara för att jag själv blir misstönksam mot henne för att hon var så inriktad på cirkus!)
Nu fattar jag vad ni menade med att jag var snurrig
Svar : ni har rätt ( det är jag):o

Men om prinsessan blir käk blir väl den neutrale god? Den neutrale vinner väl bara om hon lynchas?

Nej? Är inte det siarlärlingen? Den neutrala vinner ju bara om hon lynchas. Annars blir den neutrala god.
Detta stämmer. Käkas Cimorene (siarlärlingen) blir Therandil (neutrala) god, oavsett om Kazul (borgmästaren) lynchats eller inte.

Vad innebär detta nu? Att den neutrala inte kan bli ond iallafall?
Rätt

Du såg inte det märkliga i att LenaH helt plötsligt skulle ha fått någon info? Det har ju gått rätt lång tid sen natt-dl och inte förens i sista stund kliver LenaH fram och ser ut som om hon har fått info. Men du väljer istället att protestera mot den som försöker försvara sig och visar sig god...
jag protesterade väl inte mot annat än hennes uppfattning om vilken roll jag hade ?
Skulle jag ha haft den så hade jag satsat på Hedinn idag istället då jag faktiskt trodde att hon hade den rollen
Lenah Har inte varit särskilt aktiv under dagen så jag reagerade faktiskt inte direkt på det Inte första gången någon avvaktar med att rösta och hon skrev faktiskt tidigare idag att min teori var väldigt intressant runt 17.30 tiden och det tolkade jag som att jag kunde vara rätt ute
Jag får bjuda på dumstruten på huvudet :(

jag protesterade väl inte mot annat än hennes uppfattning om vilken roll jag hade ?
Skulle jag ha haft den så hade jag satsat på Hedinn idag istället då jag faktiskt trodde att hon hade den rollen

Fast jag undrade ju varför ingen protesterade mot att, som jag uppfattade det, LenaH hade information som tydde på att cirkus var ond? Då menade du att du protesterade.

Vilken roll trodde du Hedinn hade?

Vilken roll trodde du Hedinn hade?
har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att å andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)

Men jag tror att Cirkus har helt rätt angående Hedinn nu , för nu har jag ingen möjlig god roll på henne kvar eftersom att varför skulle fårulven annars lägga sin röst på just snurrfian??
LenaH håller jag också med om kan mycket väl vara ulv efter detta resultatet
Däremot så har jag en annan kandidat till vem som är den neutrala

Jag hade bevisligen ingen info om att cirkus var ond. Däremot trodde jag hon var det enligt den teori jag lanserade. Jag hoppades att jag var tydlig med att jag inte visste och sen fick jag ett telefonsamtal som pågick till nu.
Ledsen att jag vilselett några av er och ännu mer ledsen att jag hjälpt någon/några på traven. :cautious:

har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)

Men jag tror att Cirkus har helt rätt angående Hedinn nu , för nu har jag ingen möjlig god roll på henne kvar eftersom att varför skulle fårulven annars lägga sin röst på just snurrfian??

Jag har lite svårt att hålla reda på allt du skriver, det liksom sprutar ur dig och sen tar du tillbaka en del :p

Hur vet du att fårulven har lagt sin röst på just snurrfian?

har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att å andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)

Jag tror dock fortfarande inte på att @Hedinn är ond, hon passar inte in där men att du tror att jag är det kan jag inte lasta dig eller någon annan för. :banghead:

Hur vet du att fårulven har lagt sin röst på just snurrfian?
vet vet jag inte men jag tolkade cirkus så att infon kan nog stämma men fel måltavla? Såsom att BM röst faktiskt var lagd i DL1. Hur skulle annars någon kunna få korn på BM om det inte fanns en spionrad ute - och jag läser det cirkus skriver innan uppdateringen som att hon tror att någon vet nåt om henne Men det är ju bara min tolkning Så mycket som jag uppfattar fel i denna leken kan det mycket väl vara helfel detta med .

vet vet jag inte men jag tolkade cirkus så att infon kan nog stämma men fel måltavla? Såsom att BM röst faktiskt var lagd i DL1. Hur skulle annars någon kunna få korn på BM om det inte fanns en spionrad ute - och jag läser det cirkus skriver innan uppdateringen som att hon tror att någon vet nåt om henne Men det är ju bara min tolkning Så mycket som jag uppfattar fel i denna leken kan det mycket väl vara helfel detta med .
Om det var så borde någon ha försvarat cirkus lite bättre? Eller är jag blind?

• Gilla
Reactions: fio
Äh, jag ska titta på TV istället och inte bidra till att det är 30 jävla sidor i den här leken imorgon.

Jag tvivlar på att cirkus slösat bort sin enda extra röst dag 1 när hon dels inte vet något och dels inte behövde för att rädda sig själv. Det borde väl snarare handla om fårulven, och därför tror cirkus att Hedinn är ulv/häxa?

Jag hade bevisligen ingen info om att cirkus var ond. Däremot trodde jag hon var det enligt den teori jag lanserade. Jag hoppades att jag var tydlig med att jag inte visste och sen fick jag ett telefonsamtal som pågick till nu.
Ledsen att jag vilselett några av er och ännu mer ledsen att jag hjälpt någon/några på traven. :cautious:

Fast vi var ju fler som trodde det! Inte bara du

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar