Vad innebär detta nu? Att den neutrala inte kan bli ond iallafall?
Nej, borde den inte kunna i alla fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var i röstinlägget läser du att Cirkus skulle tycka att fio är ulv eller den neutrala? Hon pekar ut dig, Hedinn och möjligtvis LenaH, något som hon sen tar tillbaka.
Kan inte bli ond, men har fortfarande en chans att vinna själv.Vad innebär detta nu? Att den neutrala inte kan bli ond iallafall?
Nej, borde den inte kunna i alla fall.
Men om prinsessan blir käk blir väl den neutrale god? Den neutrale vinner väl bara om hon lynchas?
Detta stämmer. Käkas Cimorene (siarlärlingen) blir Therandil (neutrala) god, oavsett om Kazul (borgmästaren) lynchats eller inte.Nej? Är inte det siarlärlingen? Den neutrala vinner ju bara om hon lynchas. Annars blir den neutrala god.
RättVad innebär detta nu? Att den neutrala inte kan bli ond iallafall?
Måste du svara samma sak som jag gör sekunden innan jag skriver?
jag protesterade väl inte mot annat än hennes uppfattning om vilken roll jag hade ?Du såg inte det märkliga i att LenaH helt plötsligt skulle ha fått någon info? Det har ju gått rätt lång tid sen natt-dl och inte förens i sista stund kliver LenaH fram och ser ut som om hon har fått info. Men du väljer istället att protestera mot den som försöker försvara sig och visar sig god...
jag protesterade väl inte mot annat än hennes uppfattning om vilken roll jag hade ?
Skulle jag ha haft den så hade jag satsat på Hedinn idag istället då jag faktiskt trodde att hon hade den rollen
har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att å andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)Vilken roll trodde du Hedinn hade?
har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)
Men jag tror att Cirkus har helt rätt angående Hedinn nu , för nu har jag ingen möjlig god roll på henne kvar eftersom att varför skulle fårulven annars lägga sin röst på just snurrfian??
LenaH håller jag också med om kan mycket väl vara ulv efter detta resultatet
Däremot så har jag en annan kandidat till vem som är den neutrala
Jag tror dock fortfarande inte på att @Hedinn är ond, hon passar inte in där men att du tror att jag är det kan jag inte lasta dig eller någon annan för.har skrivit det flera ggr att jag trodde att hon kunde vara BM men att jag också hela tiden undrat vilken sida av myntet som gällde för henne å ena sidan möjlig höxa - vilket jag faktiskt röstade efter i DL1 och även fortsatt att spekulera i hela dagen idag? Men också lite luddigt skrivit att å andra sidan jag visst ser att hon ju skulle kunna ha en god roll med ( rätt uppenbart för alla väl att det var BM rollen jag menade??)
Men jag tror att Cirkus har helt rätt angående Hedinn nu , för nu har jag ingen möjlig god roll på henne kvar eftersom att varför skulle fårulven annars lägga sin röst på just snurrfian??
LenaH håller jag också med om kan mycket väl vara ulv efter detta resultatet
Däremot så har jag en annan kandidat till vem som är den neutrala
vet vet jag inte men jag tolkade cirkus så att infon kan nog stämma men fel måltavla? Såsom att BM röst faktiskt var lagd i DL1. Hur skulle annars någon kunna få korn på BM om det inte fanns en spionrad ute - och jag läser det cirkus skriver innan uppdateringen som att hon tror att någon vet nåt om henne Men det är ju bara min tolkning Så mycket som jag uppfattar fel i denna leken kan det mycket väl vara helfel detta med .Hur vet du att fårulven har lagt sin röst på just snurrfian?
Om det var så borde någon ha försvarat cirkus lite bättre? Eller är jag blind?vet vet jag inte men jag tolkade cirkus så att infon kan nog stämma men fel måltavla? Såsom att BM röst faktiskt var lagd i DL1. Hur skulle annars någon kunna få korn på BM om det inte fanns en spionrad ute - och jag läser det cirkus skriver innan uppdateringen som att hon tror att någon vet nåt om henne Men det är ju bara min tolkning Så mycket som jag uppfattar fel i denna leken kan det mycket väl vara helfel detta med .
vet vet jag inte men jag tolkade cirkus så att infon kan nog stämma men fel måltavla? Såsom att BM röst faktiskt var lagd i DL1. Hur skulle annars någon kunna få korn på BM om det inte fanns en spionrad ute - och jag läser det cirkus skriver innan uppdateringen som att hon tror att någon vet nåt om henne Men det är ju bara min tolkning Så mycket som jag uppfattar fel i denna leken kan det mycket väl vara helfel detta med .
Äh, jag ska titta på TV istället och inte bidra till att det är 30 jävla sidor i den här leken imorgon.
Jag hade bevisligen ingen info om att cirkus var ond. Däremot trodde jag hon var det enligt den teori jag lanserade. Jag hoppades att jag var tydlig med att jag inte visste och sen fick jag ett telefonsamtal som pågick till nu.
Ledsen att jag vilselett några av er och ännu mer ledsen att jag hjälpt någon/några på traven.
Jag var tvungen att kolla -Tänkte svara att q4 lever ju så hon fixar det själv, sen kollade jag statistiken och såg att hon hade sällskap i toppen.