LenaH kan vara oskyldig så det är fel håll ...sorry darling.Jag kan ju säga det att skulle du nu vara god med den roll du hintar om så kommer jag absolut fokusera på LenaH ffa imorgon!
avvaktar uppdateringen.....
Hon kan ha trott, men inte mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LenaH kan vara oskyldig så det är fel håll ...sorry darling.Jag kan ju säga det att skulle du nu vara god med den roll du hintar om så kommer jag absolut fokusera på LenaH ffa imorgon!
jag pekade lika mycket på hedinn . Egentligen var jag mest inne på henne som häxa om jag ska vara ärlig / en god roll jag inte ville skulle åkaDu är FEL ute för alla utom dig själv i min tanke.
Det var du som började peka på mig och du har FEL - ja eller rätt för din agenda då'rå
Det gäller att börja från början, nej det var inte LenaH
Nu kommer det väl att visa sig men jag kom in nu och känner mig lite chockad över mängden med spelare som följer en som helt out of the blue låter som en siare/spion, om @LenaH hade fått info hade hon fått den i morse, inte nu i kväll. Samtidigt verkar @cirkus vilja peka ut någon annan men innan jag drar några förhastade slutsatser så vill jag veta var den här lynchen tar vägen.Innan uppdateringen kan jag ju skriva vad jag vill.
Kom ihåg vem som regisserat detta och vem som vinner mest på att jag åker.
Kom också ihåg att det som ser ut som en ulv är en ulv.
Jag är det inte.
När det blev dags för samling i Morgonbergen nästa kväll, för att återigen försöka hitta förrädaren, så var stämningen hätsk. "Det är ditt fel att vi drev bort Marchak igår. Det var ditt beslut om vem som faktiskt skulle tvingas ut när vi inte kunde bestämma oss".
Senare när de återigen gick igenom lyan hos den som blivit bortkörd fick de än en gång inse att de haft fel. Cimorene var inte nöjd, nu var Therandil ett steg närmre att tvinga hem henne.
Ni har lynchat cirkus, som var draken Kazul (borgmästare)
NattDL söndag kl. 8.00
sorry!Klantskallar!
Nu kommer det väl att visa sig men jag kom in nu och känner mig lite chockad över mängden med spelare som följer en som helt out of the blue låter som en siare/spion, om @LenaH hade fått info hade hon fått den i morse, inte nu i kväll. Samtidigt verkar @cirkus vilja peka ut någon annan men innan jag drar några förhastade slutsatser så vill jag veta var den här lynchen tar vägen.
Det var ju mindre bra.
Nu tror jag det är viktigt att tänka på hur många vi är kvar!
Jag hoppas att ulvarna missar käk, men gör de inte det och vi utgår från att de var 4 onda från start (inkl fårulven som räknas i vinstvillkoren) så är de 4 kvar medan de 9 goda endast är 5 eller i värsta fall 4.
Detta innebär att vi inte har råd att lyncha den neutrale - om vi inte känner oss väldigt säkra på att ängeln skyddar rätt minst två nätter?
Det faktum att Q inte funderat över detta spär på min misstanke om hennes roll...
jag har de facto funderat över den neutrala idag och även frågat LL hur den ska räknas i vinstvillkoret för att ta reda på det - då det bara framkommit innan att den inte räknas som ulv därDet faktum att Q inte funderat över detta spär på min misstanke om hennes roll...
Okej Cirkus var alltså borgmästare, det får mig verkligen att fundera över LenaH, Cirkus verkar ju vilja hålla henne för god men just nu känner jag mig väldigt tveksam. Q funderar jag över minst lika mycket, väldigt snabb att haka på LenaH men sen lika snabb att beklaga efter lynchen. Samtidigt verkar inte Q läsa vad Cirkus skrev, hon skrev att hon trodde att Fio bara följde och det väljer Q att läsa som om Cirkus tycker att Fio är mest skum?Nu kommer det väl att visa sig men jag kom in nu och känner mig lite chockad över mängden med spelare som följer en som helt out of the blue låter som en siare/spion, om @LenaH hade fått info hade hon fått den i morse, inte nu i kväll. Samtidigt verkar @cirkus vilja peka ut någon annan men innan jag drar några förhastade slutsatser så vill jag veta var den här lynchen tar vägen.
Det är ytterligare ett problem med den. Gör den det så har vi missat en chans att få ut en ond (även om vi inte råkat rösta ut en god), vilket ger ulvarna ett nytt käkförsök. Och enligt mina matematiksa gissningar har vi inte råd med det.Den neutrale kan ju stoppa en lynch. Tror du q är denna?
jag har väl protesterat? Men vad det gäller fio och LenaH så är jag mer fundersamJag tänkte att hon ville vara diskret men när inte det funkade blev hon tydligare, och det var ju inte direkt nån som protesterade.
nej det skrev hon väl inte sedan jag frågat om det var LenaH jag skulle syna?Okej Cirkus var alltså borgmästare, det får mig verkligen att fundera över LenaH, Cirkus verkar ju vilja hålla henne för god men just nu känner jag mig väldigt tveksam. Q funderar jag över minst lika mycket, väldigt snabb att haka på LenaH men sen lika snabb att beklaga efter lynchen. Samtidigt verkar inte Q läsa vad Cirkus skrev, hon skrev att hon trodde att Fio bara följde och det väljer Q att läsa som om Cirkus tycker att Fio är mest skum?
Jag kan ju säga det att skulle du nu vara god med den roll du hintar om så kommer jag absolut fokusera på LenaH ffa imorgon!
LenaH kan vara oskyldig så det är fel håll ...sorry darling.
Hon kan ha trott, men inte mer
jag har väl protesterat? Men vad det gäller fio och LenaH så är jag mer fundersam
cirkus skrev ju väldigt tydligt vad hon ansåg i sitt röstinlägg så det var inte mycket att missförstå egentligen?