Enchanted forest ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ut i stallet nu.

Jag tror inte att LenaH är ond med det teoriandet. Om hon har rätt är jag mindre säker på, men det verkar ju som att hon vet mer än vad jag gör, så jag väljer att följa henne ikväll.

Hedinn röstar på cirkus
Du är väldigt rätt på det, jag vet inte heller om jag har rätt! :p

Dags för röstning och det spel jag ser som mest skumt just nu är Habinas. Dels för käkningen av Ferrari, som sagt kan det tala åt båda hållen för Habinas del men sen så kommer jag åter till röständringen som fortfarande känns väldigt klen, trots förklaring. Det känns som att anledningen mer var att hon inte ville vara någon slags avgörande röst utan hellre slinka undan ansvar att ev. rösta ut en god (baserat på att hon sitter i lyan alltså). Sen skriver hon att hon lutar åt att rösta på Q för att hon gör Habina förvirrad.. Är det inte meningen att vi ska leta ulvar och inte bara göra det lätt för oss? Som ulv är det ju förstås svårare att komma fram till teorier på andra spelare och då är det förstås mycket enklare att bara grabba tag i en enkel teori och köra på det. Med allt detta sagt..

Illiana röstar på Habina

Röstlista DL1 kl 21
20.00 Snurrfian röstar på Habina
20.19 Habina röstar på niyama
20.34 LenaH röstar på cirkus
20:36 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20.46 quarter4ever röstar på cirkus
20.47 Fio röstar på Cirkus
20,48 Hedinn röstar på cirkus
20,52 Illiana röstar på Habina

habina 2
Niyama 1
cirkus 5

Okej.

jag ser att det blir ett drev emot mig.

Jag förstår precis varför och hur det är regisserat. Tyvärr vet jag inte vem som är ondast av de som nu går i stim mot mig. De gör det för att de naturligtvis har fattat min roll.

Jag kan rösta på precis vem som helst av dessa.

Jag tycker det är extremt märkligt att ALLA väljer mig som ulv hellre än Hedinn. Med LenaH och Q i spetsen- jag tror dock de har olika agendor.

Jag väljer den andra vägen - Hedinn var den med tre röster, någon verkar veta att Snurrfian fick den dolda rösten. Det gör 3(S)-3(H) eller 3(S)-2(H) beroende på vem fårulven röstat på. Har den röstat på Hedinn(och vill således rädda sin vän) - så blir det 3-2 har den röstat på någon annan så är det 3-3. Då blev det antingen lottning eller så var BM's röst också på Snurris.

cirkus vill rösta på Hedinn för jag tror att hon är häxa och på Q för att jag tror att hon är neutral och på LenaH för jag tror att hon är ulv.

Men jag får ju bara rösta på en.

cirkus röstar på Hedinn

Jag hoppas som fasen att de som röstat på mig är onda, men jag tror tyvärr att jag har extremt rätt. Jag tror att fio bara följde med, kanske bsf också.

Niyama röstar på cirkus
dels för att det låter som att det finns nån information, dels för att det (när jag väl fattade) låter logiskt att fårulven kan ha följt en ulv med sin dolda röst.

Velade mellan q4 och Habina men det ser inte ut att göra nån skillnad. Tror jag.

Inget jag läser verkar fastna i huvudet så jag väljer att bara titta på röstlistan

DL 1 kl 21
17:13 Snurrfian1 röstar på quarter4ever
17:26 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
18:36 fio röstar på Blacksmithfarm
18:44 Illiana röstar på Hedinn
18:54 hemlig/Snurrfian röstar på fio
19:03 quarter4ever röstar på Hedinn
19:03 Habina röstar på Hedinn
19:11 cirkus röstar på Snurrfian1
19:16 Ferrari röstar på Habina
19:50 Hedinn röstar på Snurrfian1
20:34 ArneWeise röstar på Illiana
20:38 Habina ändrar röst till LenaH
20:46 LenaH röstar på ArneWeise
20:53 Gabby_Ossi1 röstar på Niyama
21:00 Niyama röstar på Gabby_Ossi1

Hedinn hade flest synliga röster men Snurrfian1 åkte ut.
De är de enda med mer än en röst.

Vi har en ond utanför lyan som skulle kunna visa sig för lyan genom att följa den enda ulven den vet om (häxan) med sin öppna (verkningslösa) röst i tråden. Alternativt skulle den kunna följa häxan med sin dolda röst för att ha mindre risk att rösta ut sina lagkamrater, om jag fattar rätt är det detta @LenaH och flera andra tror gör @cirkus till ond?

Oavsett hur många gånger jag läser hänger jag inte riktigt 100% med på ur Lena menar men när hon går så hårt åt får det mig nästan att tro att hon fått någon slags info om röstningen...

Gabby_Ossi röstar på cirkus

DL 2
20:00 Snurrfian röstar på Habina
20:19 Habina röstar på Niyama
20:34 LenaH röstar på cirkus
20:36 Blacksmithfarm röstar på cirkus
20:46 quarter4ever röstar på cirkus
20:47 fio röstar på cirkus
20:48 Hedinn röstar på cirkus
20:52 Illiana röstar på Habina
20:56 cirkus röstar på Hedinn
20:59 Niyama röstar på cirkus
21:00 Gabby_Ossi röstar på cirkus

Niyama röstar på cirkus
dels för att det låter som att det finns nån information, dels för att det (när jag väl fattade) låter logiskt att fårulven kan ha följt en ulv med sin dolda röst.

Velade mellan q4 och Habina men det ser inte ut att göra nån skillnad. Tror jag.

Lägger till: hann dessutom se cirkus röst på Hedinn och den tycker jag inte är till cirkus fördel.

Det finns EN som vinner mer än andra på att jag åker.

Just saying. Era jävla klantar.

Infon finns säkert - men ni valde fel

Innan uppdateringen kan jag ju skriva vad jag vill. :laugh::laugh::laugh::laugh:

Kom ihåg vem som regisserat detta och vem som vinner mest på att jag åker.

Kom också ihåg att det som ser ut som en ulv är en ulv.

Jag är det inte.

Det finns EN som vinner mer än andra på att jag åker.

Just saying. Era jävla klantar.

Infon finns säkert - men ni valde fel
alltså jag röstade ju på dig för att jag misstänkte dig mest och hedinn hade jag en möjlig god roll till ? som jag inte skulle vilja att den åker ut ; Mycket därför jag valde att rösta på dig samt att så många bekräftade att jag var rätt ute i tanken?

alltså jag röstade ju på dig för att jag misstänkte dig mest och hedinn hade jag en möjlig god roll till ? som jag inte skulle vilja att den åker ut ; Mycket därför jag valde att rösta på dig samt att så många bekräftade att jag var rätt ute i tanken?
Du är FEL ute för alla utom dig själv i min tanke.

Det var du som började peka på mig och du har FEL - ja eller rätt för din agenda då'rå

Innan uppdateringen kan jag ju skriva vad jag vill. :laugh::laugh::laugh::laugh:

Kom ihåg vem som regisserat detta och vem som vinner mest på att jag åker.

Kom också ihåg att det som ser ut som en ulv är en ulv.

Jag är det inte.
Jag kan ju säga det att skulle du nu vara god med den roll du hintar om så kommer jag absolut fokusera på LenaH ffa imorgon!
avvaktar uppdateringen.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar