Aha! Ni hade sexVecka 5 ungefär så det är ju väldigt tidigt men vi håller tummar och tår.
Haha jag som trodde det hade att göra med att jag som knappt dricker alchol nyligen varit på bolaget och handlat mintu och andra läckerheter för att ha under de kommande vårdagarna ute i snön
Näh men helt ärligt så i mitt fall så skulle det nog kunna finnas en liten grund i den gamla slappna av skrönan, inte i benämningen att "slappna av och sluta tänka på barn" men i benämningen "varva ner och sluta stressa i vardagen". Jag har stressat nästan konstant i 4 år (var på väg in i väggen när jag träffade min sambo) pga av dubbla jobb och studier- studerade klart för ett år sedan och har fått ett fast jobb men har då startat upp TVÅ helt nya förskolor(för kommunens räkning) på det här året så det här Jullovet var första gången på dessa år som jag har varit helt ledig en längre period. Så för första gången på fyra år kunde jag ligga i sängen och läsa en bra bok utan att känna att jag måste kliva upp och prestera något.
Detta i sin tur hade ju väldigt god inverkan på vårt förhållande och sexliv, hela julveckan hade vi sex varje dag ibland flera gånger på en dag vilket typ ALDRIG har hänt i vårt förhållande tidigare. Vi har alltid haft sex regelbundet några gånger i veckan och typ tvingat oss haft sex runt ÄL då sedan ett år tillbaka men det är ju lite som det är.....
Men om någon på allvar skulle säga till mig "va var det jag sa, bara slappna av" så kan nog humöret koka över här.
Att se hjärtat slå är ett mycket bra tecken!
Det är en stoooor milstolpe i ett litet fosters utveckling (kanske det största tom )