Men HJÄLP.
Som ni vet har den här cykeln varit tokkonstig. Hade jätte ömma tuttar redan innan beräknad ÄL och inga direkta tecken på ÄL så var säker på att jag inte haft det alls denna månad.
I fredags får jag bruna flytningar på "rätt" datum så antog att mensen trots allt skulle komma som vanligt. På söndagen kommer lite färskt blod men väldigt lite och på måndagen var det ingenting.
Tänker att jag ändå får räkna fredag som cykelns första dag och igår tog jag och de första blodproven inför ferilitetsuredningen. Beställde igår också ÄL test och gravtest så att jag ska ha lite koll framöver.
Idag fick jag åter igen bruna flytningar?! Så när stickorna hade kommit i posten idag så testade jag.......
positivt!
Kan inte fatta det. Det är verkligen två streck där! Men vad betyder alla bruna flytningar då?! Nu blir jag istället jätte nervös och är försent att ringa BM
Och hur berättar jag nu för sambon? Han som skulle lämna sperma prov på måndag... Ska vi avblåsa allt och hoppas på att den här lilla pyret tänker stanna där inne? (Tror inte sambon klagar om han slipper dock )
Men hjälp ja önskar jag hade någon att krama om just nu, jag är jätte glad och så jävla livrädd att något är fel samtidigt.
Betyder det här att jag borde ge tusan i att skotta resten av ungarnas skridskoplan?!
Och hur blir det med madrassåkning i stora gupp?! Har hört att man ska vara rädd om rumpan...
Så många frågor.................