Ja verkligen! Fick han medicin igen?Han hade visst ett BT på typ 180/135
Tror jag måste banka lite vett i honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen! Fick han medicin igen?Han hade visst ett BT på typ 180/135
Ja verkligen! Fick han medicin igen?
Han hade visst ett BT på typ 180/135
Heeeelt nooooormaalt med andra ordJa, och det ska inte vara nån fara eftersom jag inte har ont och blöder mycket. Nu har jag inte blödit på två dagar utan nu är det väldigt tydliga ÄL-flytningar istället. Har inga stickor att kolla med den här gången men ärligt talat orkar jag inte med sånt just nu...
Men den skall inte gissa rätt på någon mens. Du skall ju vara gravidJag mår verkligen blörg nu. Smakar illa (spya) i munnen (har inte spytt, än) och mensvärken är redan igång, så det känns som att den här omgången kommer bli hemsk.
Upp till bevis för appen - den har ju haft mest rätt hittills - kan den pricka mensen korrekt?
För övrigt letar monitorn nytt hem. Funkar ju inte med mina långa cykler.
Kanske jag får vara med i den här tråden nu? Jag och min flickvän var på vårt första besök på Kvinnohälsan för två veckor sedan och nu är bollen i rullning och troligen ska startskottet gå i höst, efter lite undersökningar och provtagning.
Det är jag som ska bli gravid och det handlar alltså om insemination vilken kommer att ske i Uppsala.
Så underbart roligt, häftigt och skitläskigt
Ja...Men den skall inte gissa rätt på någon mens. Du skall ju vara gravid
Vadå inte hade tid?Ja men bara ett par för han hade inte tid att vänta på läkaren för recept.
Jag är bara lite arg...
Vadå inte hade tid?
Heeeelt nooooormaalt med andra ord
Hade ju varit bra om det var älflytningar. Så man vet att kroppen nollställt sig.
Jag hade också en omgång med väldigt tidig mens efter mitt MA. Har för mig att jag inte heller fick riktigt positivt ältest innan. Typ nästan, nästan positivt på kvällen och sedan klart negativt på morgonen. Och sedan en väldigt tidig mens på det.Mm, är inte ett dugg sjukt trött på de orden
Hade ju otroligt tydliga ÄL-flytningar förra månaden, testade även med stickor då och de visade en väldigt tydlig stegring och sedan en lika tydlig ÄL-smärta. Trodde ju verkligen att allt var som det skulle tills mensen kom alldeles för tidigt, ja o sen fortsatte i evigheter då...får väl hålla tummarna att allt är i fas denna månad istället
Åh, kul! Vet faktiskt inte, tror akademiskaÅh ska du till Linné eller Ackis?
Vi kanske ses till hösten då
Hur funkar det med sperman?
Är det som man ser på tv att folk sitter och väljer donator i en bok i en tvserie eller ni får ta det dom ger er? Eller har ni egen donator?
Hoppas frågorna är okej annars är det bara att inte svara
Åh, kul! Vet faktiskt inte, tror akademiska
Tyvärr fick man inte välja ur en bok som på tv, det hade ju varit kul annars
De väljer donator utifrån de som liknar oss mest, vi får inte veta någonting om donatorn eller önska några egenskaper eller så, men barnet får ta reda på vem sin pappa är den dagen hen fyller 18 år.
Och det är helt okej att ställa frågor