En bamsekram!Om någon har något insiktsfullt/klargörande/uppmuntrande så mottages det tacksamt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bamsekram!Om någon har något insiktsfullt/klargörande/uppmuntrande så mottages det tacksamt!
Hm. Kanske inte behöver så mkt mer kläder ens om jag blir gravid.
Bodies/pyjamaser
11st strl 50
5st strl 50/56
12st strl 56
5st strl 3mån
16st strl 62
1strl 62/68
Och lite övriga tröjor och byxor och strumpor och mössor
Köper bara "paket" och inte mer än 5kr/plagg
Här blir det tvångsnupp med sambo förhoppningsvis i natt och i morgon natt.
Enligt app så bör jag ha äl runt denna helgen och torsdag jobbar jag hela dagen sen kör jag iväg och är iväg till söndagkväll.
Så får köra på nu istället så får man se om man hinner en sväng om torsdag med.
Just nu känns det bara så motigt.
Min gravida bästa vän är jag (ursäkta mig) så trött på just nu. Hon vet hur mycket jag försöker och inte lyckas, hon blir motvilligt gravid och har tidigare sagt att hon inte ska prata så mycket om det och hon ska inte gnälla för man väljer själv att vara gravid.
Men hon pratar inte om något annat än sin graviditet, hon bjuder hem mig samtidigt som hon bjuder hem andra som är gravida och så blir dom sittande och jämför graviditeter och pratar om det och allt.
Jag orkar inte vara glad och trevlig åt allt och alla för deras graviditeter.
Så nu är det rätt skönt att jag har fått ett jobb att fokusera på så man kan ta tag i sig själv och sitt eget.
Här blir det tvångsnupp med sambo förhoppningsvis i natt och i morgon natt.
Enligt app så bör jag ha äl runt denna helgen och torsdag jobbar jag hela dagen sen kör jag iväg och är iväg till söndagkväll.
Så får köra på nu istället så får man se om man hinner en sväng om torsdag med.
Just nu känns det bara så motigt.
Min gravida bästa vän är jag (ursäkta mig) så trött på just nu. Hon vet hur mycket jag försöker och inte lyckas, hon blir motvilligt gravid och har tidigare sagt att hon inte ska prata så mycket om det och hon ska inte gnälla för man väljer själv att vara gravid.
Men hon pratar inte om något annat än sin graviditet, hon bjuder hem mig samtidigt som hon bjuder hem andra som är gravida och så blir dom sittande och jämför graviditeter och pratar om det och allt.
Jag orkar inte vara glad och trevlig åt allt och alla för deras graviditeter.
Så nu är det rätt skönt att jag har fått ett jobb att fokusera på så man kan ta tag i sig själv och sitt eget.
Men det är ju bara elakt att göra så av henne
Varför kan ni inte umgås bara ni två? Prata graviditet kan hon göra med dom andra utan dig i närheten.
Respektlöst!
Så skulle jag aldrig kunna göra mot någon.
Kan,någon förklara för mig varför jag har typ mensvärk/nypningar NU, när mensens sista fläckar slutat?!?
Fattar inget, så här brukar det inte vara.
Oj. Jag tänkte att du kanske hade 4-5 plagg. Det där är mer kläder än vad min drygt tre månader gamla bebis har (och har haft)...
(Och då kan du nog räkna med att du kommer få kläder från släktingar och vänner.)
Därför att det ligger så mycket känslor i det. Det har varit ganska tufft psykiskt med hennes graviditet eftersom vi har varit ganska nära varandra i tid med försök, utredningar osv (de visade sig att de bara inte visste att man måste pricka ägglossningen...) De vågade inte ens berätta när det hade tagit sig, jag gissar att det var av omtanke men när hon slutade rida och börja må illa i bilen så var ju inte jag mer korkad än att jag fattade hur det låg till.
Jag är inte negativ till begagnat, jag älskar att shoppa på Tradera. Men just DEN vagnen vill jag inte ha.
Kan det kännas annorlunda när du väl är gravid gällande den vagnen? Jag menar om det är en bra vagn och ni får den till ett bra pris? Gör det inte det finns det såklart gott om bra begagnade vagnar.
Jag är det som varit i din svärdotters sits. Inte lätt det heller, att veta hur man ska bete sig. Tror säkert jag var en pain in the ass för min nära vän som inte kunde bli gravid, vare sig jag var superlycklig eller gjorde som din svärdotter. Idag, men mer livserfarenhet skulle jag betett mig annorlunda.
Förutom det känslomässiga så är det en "stadsvagn" med hårda hjul och svängbara i fram, jag är ganska säker på att jag vill ha en "gammaldags" fast med punkteringsfria. Vi har ingen asfalt här
Våran vagn har ett svängbart hjul i fram, och den är helt suverän i alla terränger (vi bor också på landet). Hade en Brio med fasta hjul ett tag också, den var skitjobbig att köra jämfört med Jeepens svängbara.
De går bort om man vill åka kollektivt.
Varför?
Tar mer plats än nödvändigt och står inte lika stadigt. Alla kör ju inte som jag
Menar du 3-hjuliga vagnar eller de med svängbara hjul? Våran är superstadig iaf, ska väldigt mycket till för att den ska vicka och båda bakhjulen är bromsade, så den står still.