Inte mer än en jättekram! Och ja, det är mycket lättare att glädjas åt folk här inne än i den riktiga världen. Man får vara ledsen, jag blev fruktansvärt sur på mamma för ett par veckor sen när jag verkligen var långt nere i en dal, och vi har ändå ett mycket bra förhållande, hon sa "bra slappna av så ska du se att det tar sig snart", usch, hade bara lust att ge henne en smäll, tur att jag körde bilen!
Tack!
Folk har ibland en förmåga att lyckas trampa i klaveret när de bara försöker vara uppmuntrande (och ibland är de bara allmänt tanklösa...) Bra att du höll i ratten!
@Cynthia : Delad frustration borde ju rent logiskt vara minskad frustration
Kan försöka muntra upp dig med att inte få positivt ägglossningstest inte måste innebära utebliven ägglossning. Den cykeln jag blev (kortvarigt) gravid lyckades jag inte få ägglossningstestet att visa någon smiley. Jag håller tummarna för att du får ett positivt svar på blodprovet!
Ibland undrar jag om inte alla dessa ägglossningstester osv mest är en kassako och källa till ännu mer grubblande, för vad är de till för nytta annat än att skapa en massa "kanske" och "troligtvis". OM de ger positiva resultat så har en "troligtvis" ägglossning (för en kan ju aldrig veta säkert!) Ger de INTE positivt resultat så "kanske" en inte har ägglossning, eller också beror det på något annat
Med det sagt, så ska jag införskaffa nya i morgon använde sista stickan idag och trodde inte jag skulle behöva fler förrän nästa cykel, då får jag givetvis äggviteaktiga flytningar och strecket på stickan är något lite starkare. Vad ska jag tro nu?