Hur vet man om man har D-vitaminbrist?
Jag lämnade blodprov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man om man har D-vitaminbrist?
Gud, vad har jag gjort??! Svagt plus idag, 2 dagar innan bim
Tack
Kanske ska väcka maken och berätta
Grattis!! Blir det hösttråden då?Gud, vad har jag gjort??! Svagt plus idag, 2 dagar innan bim
Ja, jag hann visst det jag övervägde nästan att vänta in dig men sen tänkte jag att Nä vad tusan, vi kör! jag får följa dig i hösttråden också.Tack allihopa!
@deathslyna Jo, det blir nog slutet av september nån gång. Så du hann före
Maken blev nog lite chockad. "Kaos!" sa han bara först Men nån gång ska det ju bli syskon, det hade nog känts som kaos oavsett när
Jag har fått många symtom supertidigt så det blir spännande att se hur det här går...
Så dök mensen upp. När är det man brukar ha ÄL, 10-14 dagar efter mensens första dag?
Sambon påstår att mina hormoner är vilda efter fyra år på p-medel. Han säger att vad han än säger vrider jag på det så jag kan gnälla. PMS multi??
Så dök mensen upp. När är det man brukar ha ÄL, 10-14 dagar efter mensens första dag?
Sambon påstår att mina hormoner är vilda efter fyra år på p-medel. Han säger att vad han än säger vrider jag på det så jag kan gnälla. PMS multi??