Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch! TristTestade igen. Negativt såklart. Nu ska jag icke testa mer utan vänta på mensen som ska komma på söndag. Jippy....
Hej alla! Jag har legat lågt en tid nu, varit en del saker som behövt landa på jobbfronten så pausade barnaalstrandet. Och nu har jag fått kalla fötter?! Vi har det ju så gött, varför bryta en vinnande trend liksom. Så jag slits mellan bäbissug och tveksamhet.
Skräckblandad hopp är nog skapligt vanligt
Testar kl 11 och 18. Nästa cykel ska jag kanske ändra tiser så jag kan klämma iin ett tredje test. Får man fråga vilka tider/tidsintervall du testat?Vilken tid på dagen testar du? Jag får alltid negativt om jag testar på morgonen eller kvällen tyckte jag mig märka (testade tre gånger per dag denna första cykeln, för att se var jag får utslag.)
Testar kl 11 och 18. Nästa cykel ska jag kanske ändra tiser så jag kan klämma iin ett tredje test. Får man fråga vilka tider/tidsintervall du testat?
Jag har använt testen med en smiley
Där står att man kan testa på morgonen, så har gjort det.
O det har funkat på mig. Har fått på morgonen o på natten har jag haft äl..
Så himla lätt
De verkar himla smidiga de där. Men rätt dyra va? Vad kostar de?
Jag blev gravid på Äl som inte gav fullt utslag.
Sem började jag rätta till min D-vitaminbrist och då blev det genast stor skillnad på testerna också.
Hur vet man om man har D-vitaminbrist?Jag blev gravid på Äl som inte gav fullt utslag.
Sem började jag rätta till min D-vitaminbrist och då blev det genast stor skillnad på testerna också.
Jag gjorde ÄL-test på jobbet igår. Haha!
@fia-lisa vilken tid på dygnet testar du? Testa inte på morgonen, utan mitt på dagen någon gång. Försök hålla blåsan otömd ca 4 timmar innan test. Försök hålla samma tidpunkt för testen.
Äter du d-vitamin? Om inte, så börja med det. Man får äta ganska stor dos.
Annars kan det vara så att du inte har ägglossning, men då brukar så gott som alltid mensen vara väldigt oregelbunden också.
Jag har testat 12, 16 och 19. Negativt på 12 och 19, positivt på 16.