Att vara otålig är en bra inkörsport till att bli testoman
Det är därför jag åker dit varje gång
Ja otålighet borgar onekligen för framtida testomanism
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att vara otålig är en bra inkörsport till att bli testoman
Det är därför jag åker dit varje gång
Vad kan det betyda när cykeln blir kortare?Min cykel blir bara kortare och kortare.
Mens idag.
Det kan vara pga färre ägganlag men det kan lika gärna vara missfallet som ställer till det. Upp till 6 månader efter missfall är inget ovanligt att det krånglar med cyklerna.Min cykel blir bara kortare och kortare.
Mens idag.
Det kan vara ett symptom på att ägganlagen börjar ta slut.Vad kan det betyda när cykeln blir kortare?
Min har också blivit kortare men är ändå i "normal-spannet" så det är inget jag har grubblat över, snarare blivit lättad att inte behöva vänta så länge
Det kan vara ett symptom på att ägganlagen börjar ta slut.
Jobbigt oavsett orsakKollar jag appen så har det försvunnit en dag nästan varje cykel sedan den första kompletta förra året.
Kan ju inte påverka de oavsett orsak men det blir krångligt, nu kan jag inte ta p-spruta den här cykeln utan måste vänta till nästa och hoppas att den stämmer in med öppettider på vårdcentral osv. Blä.
Hoppet är ju det sista som överger!Testet va neg imorse men ingen tant röd än. Alltså lever hoppet.
Tycker ni det är skillnad på billiga och dyra test? Jag hade ett billigt
Jag har motsatt erfarenhet av ältester. De billiga har visat positivt lite tidigare än Clearblue "glada gubbe". Tex varit positivt på de billigare på förmiddagen medan det blev glad gubbe först på eftermiddagen.Hoppet är ju det sista som överger!
Graviditetstesterna tyckter inte jag det är någon skillnad på. Jag har i samma urin doppat 5 olika märken och alla visade exakt lika stark på ÄL +13.
Däremot har jag en annan bild som väldigt tydligt visar skillnaden på de olika märkena på ägglossningstest. Där det dyraste visar glad gubbe, det i mellanprisklassen helt klar och ingen tvekan positivt medan budgetvarianten har ett teststreck som absolut ska tolkas som negativt.
Om det är någon som kan tänka sig att ta emot bilderna via mejl och sen ladda upp dem här är det helt ok för mej. Jag lyckas nämligen inte själv
Mvh Miks
Finns det någon "typisk" orsak till att cykeln från en gång till annan blir nästan en vecka längre?Det kan vara ett symptom på att ägganlagen börjar ta slut.
Ja det kan vara en massa saker. Några utan inbördes ordning är:Finns det någon "typisk" orsak till att cykeln från en gång till annan blir nästan en vecka längre?
Hur kan man tveka inför att skaffa barn/fler barn. Barn medför bara glädje och fantastiska upplevelser.Åhh,jag är så sugen på att joina er jag med,men jag vet inte.... Har inte bestämt mig än!
Har en massa saker på plussidan över att det vore ganska bra tidsmässigt nu,men samtidigt så har jag nog lika många saker på minussidan...
Men jag fortsätter "stalka" er tills vi kommit fram till något vettigt här hemma, men ni ska veta att jag gråter,skrattar och hoppas med er allihopa här i tråden!