Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske borde testa en sticka med vanligt vatten. Bara för att se om färgningen verkar fungera.Så, mina vänner, då har jag dammat av en äl-sticka anno 2009. Givetvis endast i vetenskapligt- och underhållningssyfte Borde vara omkring 6-9 dagar till mens. Två streck på stickan. Hur tolkar expertkåren?
Givetvis, som i alla vetenskapliga studier, måste jag ju visa på upprepade resultat. En sticka är ingen sticka. Fortsättning följer.
Hahaha!Uppdatering: karln har inte ägglossning
Haha!Uppdatering: karln har inte ägglossning
Uppdatering: karln har inte ägglossning
Ja det kan vara en massa saker. Några utan inbördes ordning är:
Det tar tid för kroppen att ställa in ägglossning efter man slutar med hormonellt preventivmedel.
Man är på väg in i klimakteriet.
Man har PCO.
Stress (stress påverkar ägglossning). Kan vara olika stress tex viktnedgång/uppgång, psykisk stress.
Problem med sköldkörteln.
Andra hormonella obalanser
Det är dock inte alltid man hittar orsaken.
Haha!
Antar att du då har listat ut vilket streck som är vilket
Nä vad tråkigt :/ jag håller tummarna för dig, så länge mensen är borta så lever hoppet antar jag!
Här har det inte kommit mer blod, så antingen någon form av mellanblödning eller en nidblödning. Eller så är mensen bara i startgroparna. Varje toalettbesök är nervöst haha TPA vid varje besök. Det var en bra förkortning tycker jag hehe
Tråkigt!Nu är tant röd här... Kom i förmiddags, typ timme efter att jag slösade bort en teststicka så får försöka om två veckor igen. Aja, betyder mer kul med sambon
Hoppas din va en nidblödning!
Jupp! Men man får ta det med en stooooooor nypa saltIdag var icke-teststrecket väldigt mycket svagare. Såå, om jag börjar se en stegring igen om några dagar så kan det vara en indikation?