Jupp! Men man får ta det med en stooooooor nypa salt
Det gör jag, bra bra om jag kan hitta en användning för de gamla stickorna! Blir det aktuellt att börja "testa äl på riktigt" lite längre fram så lär jag beställa ett nytt, fräscht gäng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp! Men man får ta det med en stooooooor nypa salt
Äääääntligen! Vad skönt! Hamnar du på Ackis?Om tre veckor är jag tämligen borta i propofoldimmor
Äääääntligen! Vad skönt! Hamnar du på Ackis?
Mvh Miks
Kalas ju! Ibland ska man ha lite flax! Se nu till att ponnyn inte kastar av dej igen så du inte blir skadad innan! Du får klä in dej i bubbelplast i 3 veckor!Ja!
Återbudstid
Kalas ju! Ibland ska man ha lite flax! Se nu till att ponnyn inte kastar av dej igen så du inte blir skadad innan! Du får klä in dej i bubbelplast i 3 veckor!
Mvh Miks
Tråkigt!
Samma nyheter här. Verkar vara mensen som är på intågande.
Blir att beställa nya äl-stickor. Jag är lite bekymrad över vad som verkar vara en väldigt kort lutealfas. Men just nu är jag så himla besviken så jag känner mest för att gräva ner mig och skita i det. Inget tålamod här inte. Suck!
Om tre veckor är jag tämligen borta i propofoldimmor
Heja heja!! Grattis vad kul!!
Kl.
Jag blir inte klok på det här..
Var helt säker på positivt ÄL test i lördags.. Hade även äggvite flytningar då, nuppade!
Testet blev svagare igår, både på förmiddag och eftermiddag, Fortfarande äggviteflytningar men inte så mycket..
Men idag vaknade jag med mer äggviteflytningar fast mer åt det vattniga hållet och ÄL testet är starkare idag igen fast inte positivt, men som att det skulle kunna stegra lite mer..
Hur fasen ska jag tolka det här?
Någon som har någon teori?
Ägglossning två gånger denna månad..?
Ägget släppte aldrig i lördags utan är på g nu?
Eller kroppen bara helt grönjävlig och sätter sig på tvären helt?
Nu slänger jag mig in i leken! Är bukefalist sedan ett par år tillbaka, men väljer att gömma mig bakom anonymt nick eftersom flera av mina vänner finns på forumet. Har läst här ett par månader i smyg och följt era med- och motgångar. Grattis till operationstiden @lil-sis !
Känner för stunden att jag skulle behöva ventilera lite tankar med er som har erfarenhet och som kommit ut som fullfjädrade testomaner
Jag slutade med mini-piller för ett par månader sedan och min cykel har snurrat på som vanligt både med som utan piller. Imorgon är det BIM och jag funderar oavbrutet på om kroppen spelar mig ett elakt spratt och att mensen kommer imorgon bitti eller om månadens försök varit fruktsamma. Sambon är givetvis bortrest med jobbet över natten.
Har lite kroppsliga symptom jag skulle behöva lite hjälp att tyda, eftersom jag aldrig varit med om dem tidigare. Den ena bröstvårtan började ömma för ca en vecka sedan. Jag tyckte det var litet märkligt att det bara var i den ena, men den andra kom igång för ett par dagar sedan också. Det ena av brösten tycks dessutom ha ökat i storlek. Har känt mig uppblåst senaste dagarna och det har senaste 2-3 dagarna konstant ilat och molat lite där nere i kombination med trött rygg. Imorse kändes det precis som mensen kom, men icke. Försöker övertala mig själv att jag hittar på symptom, men provade just att springa runt lite grann och det kändes inte okej.
Normalt sett märker jag inte av mensens ingång mer än jag blir trött i ryggen precis innan. Jag försöker hålla mig kall och inställd på tant röds ingång, men om den mot alla odds skulle hålla sig borta imorgon kan jag då ta ett test imorgon kväll? Morgonurin är ju att föredra, men tror ni det fungerar om jag håller mig ett par timmar och låter bli att dricka kaffe under den tiden? Hade egentligen tänkt vänta ett par dagar men tror inte att jag fixar det.
Och där lade nästa kompis upp på fb att hon och sambon väntar barn. Jag är så glad för allas skull, men väntar bara på att det ska bli dags för oss. Pratade med sambon om det. Jag vill börja i januari, han vill vänta några månader .
Tror vi måste prata igenom det här.
Tidigare än så vågar jag dock inte börja, eftersom jag har en provanställning fram till februari.
Det är ju egentligen tragiskt och inget att skratta åt men samtidigt som man ser din smärta så är det skrivet på ett sätt som gör det svårt att inte le åt eländet.Som nån skrev i en blogg om att försöka. Vill du googla gott surdegsbröd så hamnar du på nån babysida. Vill du söka på mönster för en kjol hamnar du på en babysida o.s.v.
Dom där gravida "hej jag tänkte lite på att eventuellt skaffa barn men jag var redan gravid hihi" dansar ringdans kring en medan man ligger i fosterställning (hah! FOSTERställning) med sina jävla ägglossningstest och blanka gravtest.
Senast för en halvtimme sedan fick jag höra "ja, nu har ju du inga barn så..." och ännu oftare får man höra "Då ni skaffar barn..." samtidigt som man på nåt sätt har lovat sig själv att aldrig klaga över foglossning, illamående och sömnlösa nätter med skrikiga kolikbaran bara man ens en gång får se två streck på de där JÄVLA testen.
Va? Bitter? Nä, jag? För att inte tala om dom som säger att "det är nog inte meningen att alla ska få barn" och "det beror på hur mycket man vill/inte vill".
Fast jag fick umgås med två jättefina babyn idag, och faktiskt snabbhålla en av dem. Dessa mammor är jag genomärligt superglad för. De har förtjänat sina babysar, den ena på första försöket och den andra efter tre år och en barnlöshetsdiagnos.
Som nån skrev i en blogg om att försöka. Vill du googla gott surdegsbröd så hamnar du på nån babysida. Vill du söka på mönster för en kjol hamnar du på en babysida o.s.v.
Dom där gravida "hej jag tänkte lite på att eventuellt skaffa barn men jag var redan gravid hihi" dansar ringdans kring en medan man ligger i fosterställning (hah! FOSTERställning) med sina jävla ägglossningstest och blanka gravtest.
Senast för en halvtimme sedan fick jag höra "ja, nu har ju du inga barn så..." och ännu oftare får man höra "Då ni skaffar barn..." samtidigt som man på nåt sätt har lovat sig själv att aldrig klaga över foglossning, illamående och sömnlösa nätter med skrikiga kolikbaran bara man ens en gång får se två streck på de där JÄVLA testen.
Va? Bitter? Nä, jag? För att inte tala om dom som säger att "det är nog inte meningen att alla ska få barn" och "det beror på hur mycket man vill/inte vill".
Fast jag fick umgås med två jättefina babyn idag, och faktiskt snabbhålla en av dem. Dessa mammor är jag genomärligt superglad för. De har förtjänat sina babysar, den ena på första försöket och den andra efter tre år och en barnlöshetsdiagnos.