Jag är liksom
@hemlig kvar och smyger och följer er i tråden. Jag håller tummarna för er alla!
Igår tog jag ut min spiral
. Känns konstigt, har haft spiral i sådär 11 år och kommer knappt ihåg hur det är att ha mens. Ska bli intressant att se hur kroppen fungerar utan.
Vi har fortfarande inte bestämt riktigt när vi ska sätta igång, jag pendlar lite, ena dagen vill jag köra igång direkt och andra tänker jag att jag vill hinna rida lite till först innan, är på gång att börja tävla så det lockar att komma igång ordentligt med hästarna med
Vi håller även på att försöka reda ut vilket boende vi ska ha, ev kommer vi byta hus och i så fall så har vi ett bra välfungerande hus på en gång som inte behöver renoveras men det är inte riktigt klart än hur det blir men ska väl upp i diskussion den här veckan är tanken.
Ja, så det ligger och pendlar lite mellan flera beslut som ska tas känns det som men annars om allt runt omkring med boende osv löser sig smidigt så hade jag nog gärna kört igång ganska snart.
Det känns iaf väldigt skönt att fått ut den där spiralen, nu känns det ändå lite mer på riktigt, att det faktiskt ligger inom en rimlig framtid att börja, nu kan vi ju börja när "andan faller på" så att säga.
Jag fick en broschyr igår när jag tog ut spiralen med rubriken "Till dig som tänker bli gravid", barnmorskan frågade ju om vi planerade graviditet och det kändes lite overkligt att säga att jo det gör vi ju fast inte precis närmaste månaden/erna precis men ändå inom ett år. Lämnade lappen hemma på köksbordet så får vi väl se om sambon blir sugen eller inte
. Vi har kompisar som fick bebis häromnatten så det lär väl rycka ordentligt i äggstockarna när vi ska hälsa på den lilla
.