Orkade inte vänta längre så nu ligger testet i hyllan medan jag är ute och går en snabbis med hunden.
Vi får väl se vad det visar när jag kommer hem.
Håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Orkade inte vänta längre så nu ligger testet i hyllan medan jag är ute och går en snabbis med hunden.
Men, men, men.....gå med hunden...Orkade inte vänta längre så nu ligger testet i hyllan medan jag är ute och går en snabbis med hunden.
Men vadå? Jag kunde väl inte bara sitta och vänta?Men, men, men.....gå med hunden...
Jag håller tummarna.
Men det tar väl tre minuter innan man vet resultatet. JAG har ju hunnit dö under tiden. Du borde ha stått där och omedelbart meddelat oss resultatet. Tänker bara på dig självMen vadå? Jag kunde väl inte bara sitta och vänta?
Då hade jag dött.
Ha! Jag visste det!!! Underbart!!! Grattis!!!+2-3 veckor står det
Stämmer bra det med mina beräkningar.
Mannen gick och tjuvkikade medan jag var ute med hundenMen det tar väl tre minuter innan man vet resultatet. JAG har ju hunnit dö under tiden. Du borde ha stått där och omedelbart meddelat oss resultatet. Tänker bara på dig själv
Jag hoppas att vi var dom första som fick veta? Före din man och så??
Sorry! Såååå spännande!!!
Ha ha ha! Jag gillar din manMannen gick och tjuvkikade medan jag var ute med hunden
Grattis! Välkommen till vårtråden, för antar att det blir den?+2-3 veckor står det
+2-3 veckor står det
Såklart på buke och i den här trådenVi hade oskyddat sex igår
Var ska man tala om det om inte på buke?
Tror inte det är någon risk för graviditet, ägglossning tidigast om typ 5 dagar.
Vi vet nog inte ens om vi på allvar ska försöka bli gravida. Vi har en son på 3.5 år som är underbar på alla vis. Men nu har han precis blivit blöjfri, ska vi börja om då? Vi som har sagt att vi är jättenöjda med ett barn till allt och alla.
Förra gången tog det ett drygt år, och två missfall, innan det blev en graviditet som höll i sig. Jag hatade att vara gravid, kände mig invaderad av en främling, inte mysigt alls. Lilla rara barnet sov inte mer än två timmar i sträck till långt efter att han fyllt två år. Jag tyckte inte om att amma, tyckte jag luktade svett, sur mjölk och kräks hela tiden
Det tog nästan två år innan jag fick tillbaka min stabilitet i ridningen. Små hemorrojder och vad jag tror är ett litet framfall är fortfarande kvar som men av graviditeten.
Jag vet att jag vill ha ett barn till, men jag är verkligen inte säker på om jag är beredd att betala "priset" för det.
Vi hade oskyddat sex igår
Var ska man tala om det om inte på buke?
Tror inte det är någon risk för graviditet, ägglossning tidigast om typ 5 dagar.
Vi vet nog inte ens om vi på allvar ska försöka bli gravida. Vi har en son på 3.5 år som är underbar på alla vis. Men nu har han precis blivit blöjfri, ska vi börja om då? Vi som har sagt att vi är jättenöjda med ett barn till allt och alla.
Förra gången tog det ett drygt år, och två missfall, innan det blev en graviditet som höll i sig. Jag hatade att vara gravid, kände mig invaderad av en främling, inte mysigt alls. Lilla rara barnet sov inte mer än två timmar i sträck till långt efter att han fyllt två år. Jag tyckte inte om att amma, tyckte jag luktade svett, sur mjölk och kräks hela tiden
Det tog nästan två år innan jag fick tillbaka min stabilitet i ridningen. Små hemorrojder och vad jag tror är ett litet framfall är fortfarande kvar som men av graviditeten.
Jag vet att jag vill ha ett barn till, men jag är verkligen inte säker på om jag är beredd att betala "priset" för det.
Stort grattis TLV+2-3 veckor står det
Första försöket för barn nummer två gjordes i förra veckan. Känner nu (BIM -4) en konstig känsla i livmodertrakten, ungefär samma känsla som vid ägglossning. Någon som känt liknande känsla så här tidigt i en eventuell graviditet eller är det bara jag som är skengravid? Kan inte minnas att det kändes såhär förra gången.
(Om någon skulle veta vem jag är irl så var snäll och hall det för dig själv)