Tack @Petronella och @Monifa tyvärr hjälpte det inte
Har tydligen en cykel på 30 dagar denna månaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ogillaTack @Petronella och @Monifa tyvärr hjälpte det inte
Det har skrivits om det tidigare i förra tråden om jag minns rätt. Testa att göra en sökning på det? Minns tyvärr inte vilka som testadeIngen aaaning om när BIM är den här gången i och med att förra cykeln var på 100+ dagar. Inte jättestor chans dock för vi har bara fått till det en gång
Vi har pratat om att pröva den där progesteronkrämen. Någon som gjort det?
Ingen aaaning om när BIM är den här gången i och med att förra cykeln var på 100+ dagar. Inte jättestor chans dock för vi har bara fått till det en gång
En gång räcker...
Har provat i tre cykler utan att märka skillnad på nåt vis, tänkte jag skulle få lättare pms men nä.Ingen aaaning om när BIM är den här gången i och med att förra cykeln var på 100+ dagar. Inte jättestor chans dock för vi har bara fått till det en gång
Ingen aaaning om när BIM är den här gången i och med att förra cykeln var på 100+ dagar. Inte jättestor chans dock för vi har bara fått till det en gång
Happ. Något förhöjt prolaktinvärde, ska ta om det och ska, enligt läkaren, försöka vara avslappnad och vila dagen innan så jag mår så bra som möjligt.
Är dock rädd att det är mina antidepressiva som är orsaken, de kan tydligen ge förhöjda värden. I så fall sitter vi i moment 22 igen, då jag behöver mina mediciner för att fungera.
Men men, ska försöka ta en sak och dag i taget. Men det känns som jag föll en smula igen .
Fantastiskt! Grattis!Se på fan, det tog sig! Första barnet tog två år att få till och syskonet tog sig på första försöket! Plussade idag och i och med att jag vet när hen blev till så blir bf 13 september.
Se på fan, det tog sig! Första barnet tog två år att få till och syskonet tog sig på första försöket! Plussade idag och i och med att jag vet när hen blev till så blir bf 13 september.
Grattis!!Se på fan, det tog sig! Första barnet tog två år att få till och syskonet tog sig på första försöket! Plussade idag och i och med att jag vet när hen blev till så blir bf 13 september.
Men vilken soppaRingde rmc i lkpg idag, ingen remiss hade kommit.
Ringde kvinnokliniken i Kalmar, fanns ingen remiss eller några undersökningar i journalerna.
Ringde kvinnokliniken i Oskarshamn, de sa samma och inte heller hade prunnar skickat papperskopia på remissen till kvinnokliniken (hon sa att de brukar göra det och han sa att han skulle göra det om det blev problem).
Hon i Kalmar skulle prata med sin enhetschef om vad man kunde göra och hon i Oskarshamn skulle bena i det för hon tyckte det lät jättemärkligt att allt skulle gått upp i rök när de gick i pension.
Jag kan med ord inte beskriva hur förbannad jag och ledsen. Vi har gjort en full utredning för IVF, inga fel funna. Och inga bevis finns på det än så länge. Kan likaväl köpa en hund till istället. Hur satans svårt ska det vara?
Men vilken soppa
Hoppas dom får ordning på det.
Men va irriterande!! De låter ju helt galetRingde rmc i lkpg idag, ingen remiss hade kommit.
Ringde kvinnokliniken i Kalmar, fanns ingen remiss eller några undersökningar i journalerna.
Ringde kvinnokliniken i Oskarshamn, de sa samma och inte heller hade prunnar skickat papperskopia på remissen till kvinnokliniken (hon sa att de brukar göra det och han sa att han skulle göra det om det blev problem).
Hon i Kalmar skulle prata med sin enhetschef om vad man kunde göra och hon i Oskarshamn skulle bena i det för hon tyckte det lät jättemärkligt att allt skulle gått upp i rök när de gick i pension.
Jag kan med ord inte beskriva hur förbannad jag och ledsen. Vi har gjort en full utredning för IVF, inga fel funna. Och inga bevis finns på det än så länge. Kan likaväl köpa en hund till istället. Hur satans svårt ska det vara?