Ja dig känner jag igen från sist, hur har det gått för dig?
Ja det blev långdragen historia och tack för tummarna
Det gick så bra det bara kan gå! Fick två missfall men blev gravid snabbt igen och nu är resultatet 18 månader gammal om någon vecka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick så bra det bara kan gå! Fick två missfall men blev gravid snabbt igen och nu är resultatet 18 månader gammal om någon vecka
Det blir inte bättre som gravid heller. Det är absurt att det växer något i magen som är 14cm nu och jag känner det inte!! Nada. Vore det inte för bäckensmärtorna kunde jag lika gärna ätit för många mackor
Vi med Skulle ju egentligen inte försöka men vet att det är ÄL på g. Dessutom har sambon varit borta 10 dagar.ÄL idag, gissa vad jag ska göra efter jobbet idag??
Jag fick också missfall ungefär samtidigt som dig och @Imogen om jag minns rätt.
Tänker på dig ibland och det är roligt att läsa att du är på rätt väg i ditt mående och att ni ska försöka igen
Hur har det gått för dej sen?
Tack
Blev gravid 2 månader efter mitt MA så yngsta dottern är nu 1,5 år
Grattis!!!Humla - ÄL 13/9 BIM 26/9. PCOS, dubbel dos Letrozol, försökt sedan april 2015, 31 år, inga barn.
Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.
Cynthia - FET1efter IVF2 planeras i augusti. Ett MA. 32 år, inga barn.
hemlig - tar paus i försöken fram till vi kan söka hjälp i januari -17.
Michaelsdotter - 3 graviditeter, inga barn, dock en bonusdotter. 1 abort 2 missfall.
Abort 2012
Första: v. 6 tvillingar 2016
Andra: v. 6 ett foster 2016
Väntar på att mensen ska komma igång, igen. Sen ska nog kroppen få vila lite och försöken läggs på is.
Jordgubb-lime (det gåååååår inte att skriva mitt nick utan - på ipaden), första försöket, 29 år, BIM skulle kunna bli någonstans 8-9/10.
Kanintant - ÄL 3/10 BIM 17/10, första försöket denna omgången. 1 missfall, 1 MA. Strul efter MA. Inga barn.
Det blev ett plus idag så jag plockar bort mig från listan och hoppas att liten stannar kvar.
Humla - ÄL 13/9 BIM 26/9. PCOS, dubbel dos Letrozol, försökt sedan april 2015, 31 år, inga barn.
Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.
Michaelsdotter - 3 graviditeter, inga barn, dock en bonusdotter. 1 abort 2 missfall.
Abort 2012
Väntar på att mensen ska komma igång, igen. Sen ska nog kroppen få vila lite och försöken läggs på is.
Jordgubb-lime (det gåååååår inte att skriva mitt nick utan - på ipaden), första försöket, 29 år, BIM skulle kunna bli någonstans 8-9/10.
Kanintant - ÄL 3/10 BIM 17/10, första försöket denna omgången. 1 missfall, 1 MA. Strul efter MA. Inga barn.
Det blev ett plus idag så jag plockar bort mig från listan och hoppas att liten stannar kvar.
GrattisHumla - ÄL 13/9 BIM 26/9. PCOS, dubbel dos Letrozol, försökt sedan april 2015, 31 år, inga barn.
Abort 2012
Låter lovande. Håller tummarnaDen här tråden verkar somna till lite. Roligt att många lyckasvta si här ifrån. Men tråkigt att vara en av dem som fortfarande är kvar.
Vi är på FET2 efter IVF2. Testdag imorgon.
Senaste veckan ha jag haft långsamt ökande pulserande värk i brösten och värk i magen som strålar ner i benen, bak mot ryggen och utåt sidorna. Lutinus och progynon i all ära men det här...?!