En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida - del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blir inte bättre som gravid heller. Det är absurt att det växer något i magen som är 14cm nu och jag känner det inte!! Nada. Vore det inte för bäckensmärtorna kunde jag lika gärna ätit för många mackor :confused:

Samma kännas här i vecka 34 (ok,de är i morgon) men fattar plötsligt de som kan gå en hel graviditet utan att veta. TROTS att jag har livmodern i bakväg känner jag inga tydliga sparkar utan de bökar mest. Och med kroniska magproblem är de ingen större skillnad. Mannen har hittills kännt sparkar 5-6 gånger totalt

Var ute och joggade lite på morgonen när jag får som mensvärk lågt i magen, brukar mest känna i ryggen annars. När jag kommer hem är det en liten blödning... Ja det vore väl lite för bra om det gick på första försöket antar jag:(:cautious:

Humla - ÄL 13/9 BIM 26/9. PCOS, dubbel dos Letrozol, försökt sedan april 2015, 31 år, inga barn.

Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.

Cynthia - FET1efter IVF2 planeras i augusti. Ett MA. 32 år, inga barn.

hemlig - tar paus i försöken fram till vi kan söka hjälp i januari -17.

Michaelsdotter - 3 graviditeter, inga barn, dock en bonusdotter. 1 abort 2 missfall.
Abort 2012
Första: v. 6 tvillingar 2016
Andra: v. 6 ett foster 2016
Väntar på att mensen ska komma igång, igen. Sen ska nog kroppen få vila lite och försöken läggs på is.

Jordgubb-lime (det gåååååår inte att skriva mitt nick utan - på ipaden:confused::rage:), första försöket, 29 år, BIM skulle kunna bli någonstans 8-9/10.

Kanintant - ÄL 3/10 BIM 17/10, första försöket denna omgången. 1 missfall, 1 MA. Strul efter MA. Inga barn.

Det blev ett plus idag så jag plockar bort mig från listan och hoppas att liten stannar kvar. :)

Humla - ÄL 13/9 BIM 26/9. PCOS, dubbel dos Letrozol, försökt sedan april 2015, 31 år, inga barn.

Ackio - PCOS bekräftat 1/10. Behandlar med Provera och ska göra 6 mån för sedan återbesök och diskutera vidare.

Michaelsdotter - 3 graviditeter, inga barn, dock en bonusdotter. 1 abort 2 missfall.
Abort 2012
Väntar på att mensen ska komma igång, igen. Sen ska nog kroppen få vila lite och försöken läggs på is.

Jordgubb-lime (det gåååååår inte att skriva mitt nick utan - på ipaden:confused::rage:), första försöket, 29 år, BIM skulle kunna bli någonstans 8-9/10.

Kanintant - ÄL 3/10 BIM 17/10, första försöket denna omgången. 1 missfall, 1 MA. Strul efter MA. Inga barn.

Det blev ett plus idag så jag plockar bort mig från listan och hoppas att liten stannar kvar. :)
Grattis!!! :)

Abort 2012

Stort grattis!!

Abort 2012

Grattis :bump:

Den här tråden verkar somna till lite. Roligt att många lyckasvta si här ifrån. Men tråkigt att vara en av dem som fortfarande är kvar.

Vi är på FET2 efter IVF2. Testdag imorgon.

Senaste veckan ha jag haft långsamt ökande pulserande värk i brösten och värk i magen som strålar ner i benen, bak mot ryggen och utåt sidorna. Lutinus och progynon i all ära men det här...?!

Den här tråden verkar somna till lite. Roligt att många lyckasvta si här ifrån. Men tråkigt att vara en av dem som fortfarande är kvar.

Vi är på FET2 efter IVF2. Testdag imorgon.

Senaste veckan ha jag haft långsamt ökande pulserande värk i brösten och värk i magen som strålar ner i benen, bak mot ryggen och utåt sidorna. Lutinus och progynon i all ära men det här...?!
Låter lovande. Håller tummarna :)
Jag har hängt här sen januari -15 nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 715
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Välkomna till tråd 13 Här samlas alla som vill prata om hur det är att försöka få till barn! Oavsett om det är med stork, DHL...
85 86 87
Svar
1 732
· Visningar
239 254
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 947
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar