En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida:D

Jag har BIM den 22/12 jag tror iofs inte att jag är gravid denna gång då jag känner mig lika normalt onormal som jag brukar (skönt). Men jag tänkte som så att om mensen trots allt inte dyker upp så testar jag på julafton :)

Jag har Bim julafton:D

Grattis på födelsedagen!!

Ingen mens här än. Inga känningar heller men den kan "överfalla" också...

Jobbat en dryg timme redan och fått många arga blickar av taxiförare. Som om JAG bestämt att bussarna ska börja gå redan vid fyra...

Grattis på födelsedagen!!

Ingen mens här än. Inga känningar heller men den kan "överfalla" också...

Jobbat en dryg timme redan och fått många arga blickar av taxiförare. Som om JAG bestämt att bussarna ska börja gå redan vid fyra...

Tack, tack! Kör du buss?

Håller tummarna :arghh: (så här ser jag ut när jag håller mina tummar smärtsamt hårt)

Japp, dagarna i ända :p Fast fr.o.m. Idag på deltid (82%), ska se om jag orkar med ponnyerna bättre :)

Ingen mens än :p

Senast ändrad:

Jag kör spårvagn.
Hmm då började du en timme innan mig. Började 04:20.

Ja de där timmarna gör en massa. Hur gör du? Kortare tjänster eller fler fridagar?

Kortare dagar och fler fridagar, jobbar 3-2.

Det känns som att det ska bli mens men tja den som lever får se!

Kortare dagar och fler fridagar, jobbar 3-2.

Det känns som att det ska bli mens men tja den som lever får se!

Både kortare tjänster och fler fridagar. Gott!!!

Det är såååå jobbigt det här med allt detta kännande. Varför kan inte bara kroppen kort och gott tala om om man är gravid eller inte?

Ja! Inbyggd digital mätare. Det skulle bara pipa till, ungefär som vid SMS. Pling- du är gravid. :D

Alltså den dagen de föreslår intelligenta microchip att sätta in i människor står jag först i kö! :p

Tänk så enkelt. Inget pass, inga blodprover (pling- du har UVI), ingen vägning eller mätning, kanske bankkontot kopplade till chipet?

Nä, nu flippade jag ur. Sorry.

;)

Ha ha ha! Man kan ju få sms påminnelse från tandläkaren. Så varför inte om man är gravid eller inte?

Det jobbiga tycker jag är att många symptom kan man ju ha både om man är gravid eller om man skall få mens :crazy:

Jag brukade ju också intala mig att jag inte var gravid men trots det så var det en besvikelse när man fick mens.

Precis så. Efter äl var jag helt säker på att vi inte lyckats, men eftersom det dök upp symtom vartefter, som dessutom på nåt sätt känns helt annorlunda än tidigare, så börjar man ju ändå hoppas trots att jag är helt säker på att mensen kommer.:meh:

Så jobbigt. Men jag kom på mig själv med att sitta och le, alldeles varm inombords, åt er alla här i tråden. :love:

Idag är bim, kanske redan bim+2.

:meh: Det är så tråkigt när man har hoppats och sen kommer något symptom som gör att man dimper ner igen. Jällefall för den månaden. Har du någongång fått detta utan att mensen kommit?

OT - men med anledning av en annan tråd, en om konstiga ord: varför skriver du jällefall?:)

OT - men med anledning av en annan tråd, en om konstiga ord: varför skriver du jällefall?:)

Haha om du anar hur ofta folk uppmärksammar detta:D
Och varför...ja du, slarvigt användande av språket..eller att jag hittar på egna ord som jag tycker passar och förväntar mig att folk ska fatta:p

Det är istället för iallafall om nu det ordet finns haha:D

Se till nu att vi får en rolig julklapp (ingen press här inte :D).[/
QUOTE]

Eller hur;)
Jag funderar faktiskt på att vänta och ta det juldagen istället för att inte behöva ta eventuell besvikelse då. Men å andra sidan så är det ju så mysigt på julafton så det kanske lindrar eventuell besvikelse. Jag kommer väl förmodligen inte kunna hålla mig ändå:o

Har några billiga tester hemma, får väl knipa resten av dagen och kolla ikväll ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 834
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 523
Senast: orkide
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar