Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått ont i brösten idag. Och exakt tio dagar innan bm. Som alltid, det är verkligen exakt på dagen. Men eftersom vi bestämt att det är bim så är det ju INTE pga av att mensen ska komma som jag har ont, nej nej
Det som känns annorlunda är att jag känner av äggstockarna. Men det kan ju vara känningar som jag inte är van vid att ha pga av att jag inte haft ägglossning innan (eller den senaste tiden jällefall). Vi får la se..
Haha!
Om man inte var så otålig skulle det nog vara lättare
Jag hann ju lämna ett prov innan det visade sig vara utomkveds och det var bra. Så so far so good.
Men det sägs ju att risken för missfall eller ha svårt att bli gravid är större.
Kan ju vara så. Tycker det är fantastiskt att du ägglossar på egen hand så att säga! Det förbättrar ju oddsen avsevärt till det bättre
Har pressat ner mitt till under 0.5 men det är inte stabilt. Det har varit uppe på 4 med 100mkg levaxin och nu sist 0.275 med 125mkg levaxin. Rätt stor skillnad med så liten justering
Har D-vitaminbrist också men det ryckte min läkare på axlarna åt. När jag är där för extrem trötthet och depression...
Eller hur! Och vadå BARA 2 mille spermier, det behövs ju bara 1. Nä vi kör på kvalité och inte kvantitet
Jag tycker att det här ska gå, även om det inte blir nu. Större mirakel har ju skett. Så kom igen nu naturen!
Peptalkar mig själv
Det finns lite saker som man som man kan göra för att försöka öka både mängd, kvalité och uthållighet på sina spermier. Men jag antar att ni redan fått råd om vad han skall/inte skall göra.
Det enda dom har frågat om är eventuella sjukdomar, tidigare sjukdomar infektioner. Men dom har inte sagt något om några tillskott eller så som jag läst lite om.
Jodå jag äter 4000ie/dag.
Ingen mens än. Ingen idé att testa nu heller, åkte vid tre och kvällskissade vid tolv
Ja jag valde schema den här gången för att slippa rusningen när jag åker till och från jobbet. Och bara en rusning under arbetstid istället för två
Har ändå svårt att sova innan jobb så bättre då att börja snuskigt tidigt, sover middag när jag är klar med hästarna