Fått besked från försäkringskassan att jag får 5713:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. 20.000:- i elräkning nov-jan, men huset var tomt och nedstängt förra vintern så får ingenting.Och jag tror inte att jag får nånting heller, eftersom jag har flyttat till ett hus som stått oanvänt och avstängt. Häpp!
Fast för november-december kommer det ett stöd senare. För mig som lyssnade på regeringen och sparade 65-70 % blir det dock inte mycket.Samma här. 20.000:- i elräkning nov-jan, men huset var tomt och nedstängt förra vintern så får ingenting.
Här hittar du kanske svaret?Nån som vet om man får ersättning om man bor i hyresrätt och betalar elen separat d.v.s. vi har ett eget elavtal (ingår inte i hyran)?
Nån som vet om man får ersättning om man bor i hyresrätt och betalar elen separat d.v.s. vi har ett eget elavtal (ingår inte i hyran)?
Var ser du det? F-kassan?NU kan jag se en framtida insättning. Jag kommer att få mina pengar på tisdag. Skönt att veta att de är på väg i alla fall!
På mitt bankkonto. Försäkringskassan har jag inte fått något från överhuvudtaget.Var ser du det? F-kassan?
Jag är på vippen att skämta om detta ("här är mitt nummer har du swish?" typ av skämt) men förstår din poäng. Tror det är en trevlig peng för många, välbehövlig rent av för en del, men också obehövlig för vissa faktiskt. På samma gång som jag gissar att elräkningar nog är det som oftast hamnat hos kf det senaste halvåret kanske?Besked i Kivra, Får 7500 kr vilket är ett trevligt tillskott. Kan dock inte låta bli att fundera på om det kunde använts på ett bättre sätt. Till dem som verkligen behöver.
Du kan ju alltid skänka dem till välgörenhet?Besked i Kivra, Får 7500 kr vilket är ett trevligt tillskott. Kan dock inte låta bli att fundera på om det kunde använts på ett bättre sätt. Till dem som verkligen behöver.
Det tänkte jag göra. Får 366 kr och fnissade och tänkte att det var ju ingenting. Inte haft speciellt höga elkostnader heller så jag tycker egentligen inte att jag behöver pengarna.Du kan ju alltid skänka dem till välgörenhet?
Räknade med det faktiskt jag är väl som gemene man är mest, alltid glad för lite extra pengar och kommer använda dem för eget bruk nu när de väl är på kontot. Det är också därför jag gärna lämnar till staten att fördela dessa pengar men hade önskst en mer behovsstyrd fördelning kanske.Jag är på vippen att skämta om detta ("här är mitt nummer har du swish?" typ av skämt) men förstår din poäng. Tror det är en trevlig peng för många, välbehövlig rent av för en del, men också obehövlig för vissa faktiskt. På samma gång som jag gissar att elräkningar nog är det som oftast hamnat hos kf det senaste halvåret kanske?