Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte fått mitt elstöd ännu, men när jag loggar in på mina sidor på eon kan jag se att jag ska få lite drygt 7000 kr. Så jag hoppas verkligen att de kommer snart.... Jag driver ju inte min "gård" som någon typ av aktiv verksamhet.Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Då bör jag få också. Det borde innebära att alla som har enskild firma får stöd nu dåJag är ägare av lantbruksfastighet och fick mitt igår.
Vi har lantbruksfastighet, men ingen aktiv näringsverksamhet. Vi har fått.Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Nästan värt det ju50 öre fick min frus pluggkompis i elstöd
Måste kostat mer att hantera själva utbetalningenNästan värt det ju
Förbrukat en hel kWh alltså? Hur kan man förbruka så lite?50 öre fick min frus pluggkompis i elstöd
Ingen aningFörbrukat en hel kWh alltså? Hur kan man förbruka så lite?
Jag fick mitt som alla andra.Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
länken med elstöd finns inte i min EON-app. Min hemvårdare visade hur det ser ut, att det finns en extra länk under dokument. Den finns inte i min app, så jag står väl utanför... Inget i Kivra heller och jag BEHÖVER vetkligen pengar.... 50 kronor för mig är förmodligen som 5000 för er andra.Inga spår av någon utbetalning här än. Varken i banken eller Kivra Enligt Eon ska jag få strax över 5000.
Jag kunde inte heller se det i EON:s app. Jag loggade in på deras hemsida för att kunna se det.länken med elstöd finns inte i min EON-app. Min hemvårdare visade hur det ser ut, att det finns en extra länk under dokument. Den finns inte i min app, så jag står väl utanför... Inget i Kivra heller och jag BEHÖVER vetkligen pengar.... 50 kronor för mig är förmodligen som 5000 för er andra.
Tack för tipset... Hoppas det kommer på måndag typ... då jag har en drös med autogiron, csn, försäkringar och annat som det inte finns täckning för just nu. Och jag inte får nästa halva sjukersättning, bostadstillägg för pensionärer och handikappersättning förrän den 18'e och ännu inte fått igång A-kassa, trots att jag gått öppet arbetslös sedan 1 oktober.Jag kunde inte heller se det i EON:s app. Jag loggade in på deras hemsida för att kunna se det.