Elstöd utbetalning

Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
 
Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Jag har inte fått mitt elstöd ännu, men när jag loggar in på mina sidor på eon kan jag se att jag ska få lite drygt 7000 kr. Så jag hoppas verkligen att de kommer snart.... Jag driver ju inte min "gård" som någon typ av aktiv verksamhet.
 
Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Vi har lantbruksfastighet, men ingen aktiv näringsverksamhet. Vi har fått.
 
Som ägare till en lantbruksfastighet (= näringsfastighet) funderar jag på om vi räknas som företagare eller inte. Inte hittat någon info om detta när jag sökt. Någon annan som vet något? Eller någon med lantbruksfastighet som fått sitt stöd?
Jag fick mitt som alla andra.
 
Inga spår av någon utbetalning här än. Varken i banken eller Kivra :cry: Enligt Eon ska jag få strax över 5000.
 
Inga spår av någon utbetalning här än. Varken i banken eller Kivra :cry: Enligt Eon ska jag få strax över 5000.
länken med elstöd finns inte i min EON-app. Min hemvårdare visade hur det ser ut, att det finns en extra länk under dokument. Den finns inte i min app, så jag står väl utanför... :p Inget i Kivra heller och jag BEHÖVER vetkligen pengar.... :( 50 kronor för mig är förmodligen som 5000 för er andra.
 
länken med elstöd finns inte i min EON-app. Min hemvårdare visade hur det ser ut, att det finns en extra länk under dokument. Den finns inte i min app, så jag står väl utanför... :p Inget i Kivra heller och jag BEHÖVER vetkligen pengar.... :( 50 kronor för mig är förmodligen som 5000 för er andra.
Jag kunde inte heller se det i EON:s app. Jag loggade in på deras hemsida för att kunna se det.
 
Jag kunde inte heller se det i EON:s app. Jag loggade in på deras hemsida för att kunna se det.
Tack för tipset... Hoppas det kommer på måndag typ... då jag har en drös med autogiron, csn, försäkringar och annat som det inte finns täckning för just nu. Och jag inte får nästa halva sjukersättning, bostadstillägg för pensionärer och handikappersättning förrän den 18'e och ännu inte fått igång A-kassa, trots att jag gått öppet arbetslös sedan 1 oktober.

 
Här har varken pengar eller besked från Kivra kommit, trots att konto är registrerat hos Swedbank. Men på Eons sida står det iaf att jag ska få tillbaka 8 400. Hoppas vi kommer med i nästa omgång...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 657
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 726
Senast: Valptass
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 253
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp