Elstöd utbetalning

Bara för att jag gnällde av mig i tråden här, så fick jag besked från försäkringskassan för tre timmar sen att det kan ta ett par bankdagar. Så håll tummarna för på tisdag. :)
 
Jag fick besked från FK för båda stugan och lägenheten idag. Det bästa för min del är att kunna ta del av föregående ägares förbrukning för stugan och jag räknar med att jag kommer ha ungefär hälften av deras årsförbrukning då jag satt in en luft/luftvärmepump. Så då jag inte är där har jag ca 15 grader inne och de hade 8-10 men med direktverkande el och jag har ändå så mycket mindre förbrukning :)
 
Jag har två hus, bägge i område 4. Fick besked på det ena igår, de pengarna kommer på tisdag. Det andra har jag inte hört något om ännu.
Hoppas det andra inte dröjer för länge, där kommer den större summan. Kanske de börjar med de små summorna och jobbar sig uppåt…… ?
 
Jag har två hus, bägge i område 4. Fick besked på det ena igår, de pengarna kommer på tisdag. Det andra har jag inte hört något om ännu.
Hoppas det andra inte dröjer för länge, där kommer den större summan. Kanske de börjar med de små summorna och jobbar sig uppåt…… ?
Jag tror inte du kan se ett mönster hur de betalas ut. Jag fick båda mina i fredags, olika stor förbrukning och olika delar av SE4.
 
Jag tror inte du kan se ett mönster hur de betalas ut. Jag fick båda mina i fredags, olika stor förbrukning och olika delar av SE4.

Antagligen inte. Var bara en tanke jag hade eftersom någon här nämnde en summa som var ungefär som den jag får i den första utbetalningen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 657
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 726
Senast: Valptass
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 253
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp