Ja vi får elstöd. Vi får tillbaka drygt 2000 kronor på tisdag (bor i hyresrätt med eget elavtal).Nån som vet om man får ersättning om man bor i hyresrätt och betalar elen separat d.v.s. vi har ett eget elavtal (ingår inte i hyran)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi får elstöd. Vi får tillbaka drygt 2000 kronor på tisdag (bor i hyresrätt med eget elavtal).Nån som vet om man får ersättning om man bor i hyresrätt och betalar elen separat d.v.s. vi har ett eget elavtal (ingår inte i hyran)?
Välbehövliga skulle det stå.Nu kom beskedet från fk. Jag får lite drygt 3000 kronor. Så jäkla välbehövda pengar.
50 öre, med din förbrukning?Pengarna på kontot i morse. Fick mail både Kivra och FK. Fick sedan pling i både mobil och platta att jag hade brev i Kivra och direkt från FK om beslut. Efter det pling i mobil, platta och mail att det betalats ut. Tur att allt sker elektroniskt och en mindre skog inte behövde dö för min skull.
Vad säger Ebba om det, att försäkringskassan ljuger. 23/2 är inte 1/11 eller före jul.På Försäkringskassans hemsida står det att stöden börjar betalas ut den 20/2, de första får pengarna på kontot den 23/2 och de flesta ska ha fått stödet den 7/3.
Sa hon vilket 1/11 eller vilken jul. Före jul -23 är det ju.Vad säger Ebba om det, att försäkringskassan ljuger. 23/2 är inte 1/11 eller före jul.
Inte ens den mest kriminelle partiledaren och ministern i modern svensk historia har försökt dra den historienSa hon vilket 1/11 eller vilken jul. Före jul -23 är det ju.
Å andra sidan hon svarade för några veckor sedan art hon har inte lovat nånting.
https://sverigesradio.se/avsnitt/ebba-busch-kd-jag-lovade-aldrig-pengar-fore-jul
Halvt klSa hon vilket 1/11 eller vilken jul. Före jul -23 är det ju.
Å andra sidan hon svarade för några veckor sedan art hon har inte lovat nånting.
https://sverigesradio.se/avsnitt/ebba-busch-kd-jag-lovade-aldrig-pengar-fore-jul
50 öre, med din förbrukning?
Jag tror inte du kan se ett mönster hur de betalas ut. Jag fick båda mina i fredags, olika stor förbrukning och olika delar av SE4.Jag har två hus, bägge i område 4. Fick besked på det ena igår, de pengarna kommer på tisdag. Det andra har jag inte hört något om ännu.
Hoppas det andra inte dröjer för länge, där kommer den större summan. Kanske de börjar med de små summorna och jobbar sig uppåt…… ?
Jag tror inte du kan se ett mönster hur de betalas ut. Jag fick båda mina i fredags, olika stor förbrukning och olika delar av SE4.
Det är drygt 4 miljoner hushåll det ska betalas ut till. Två datapunkter gör inte så mycket i sammanhanget.Antagligen inte. Var bara en tanke jag hade eftersom någon här nämnde en summa som var ungefär som den jag får i den första utbetalningen.