Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den 7 mars ska de flesta ha fått, men det kan dröja till den 10 mars innan alla fått. Så det är ett tag kvar.Har inte fått nåt i Kivra..när ska alla ha fått?
Har inte fått nåt i Kivra..när ska alla ha fått?
Japp, mitt har stått som framtida betalning på mitt konto sedan i slutet av förra veckan. Betalades ut idag.Är det någon som fått det utbetalt ännu? Fick info från FK 23/2 och ännu har inget trillat in på kontot.
Skönt! Reagerade när kommentaren ovanför min var "nu har till och med vi fått", då började jag undra..You are not alone.
Vi har inte hört nånting heller förutom att det står på vattenfall hur mycket vi gjort av med och det stämde på kWh mot vad jag räknat ut...Skönt! Reagerade när kommentaren ovanför min var "nu har till och med vi fått", då började jag undra..
Vi vet typ vad vi borde få, hos oss kan man logga in hos nätägaren och se belopp.Vi har inte hört nånting heller förutom att det står på vattenfall hur mycket vi gjort av med och det stämde på kWh mot vad jag räknat ut...