Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick insättningen registrerad på mitt konto igår eller i förrgår, får den imorgon. Ingen annan information så om jag inte hade kollat kontot så hade jag inte vetat
Det är där jag är inne och kollar, och det syns alltså ingenting.Jag fick insättningen registrerad på mitt konto igår eller i förrgår, får den imorgon. Ingen annan information så om jag inte hade kollat kontot så hade jag inte vetat
Har inte fått något sådant brev heller.Har inte heller fått mitt men dock har jag fått brev från Försäkringskassan i Kivra att jag har rätt till elstödet etc. För min del är det dock ingen stor summa direkt.
Inte sambon heller men det kommer förmodligenHar inte fått något sådant brev heller.
Inte för mig heller...Det är där jag är inne och kollar, och det syns alltså ingenting.
Jag kanske ska ändra lite på vad jag sa. Jo, hos eon finns info om elstödet men inget nyare än från den 31 januari. Alltså inga uppdateringar om någon pågående utbetalning. Men det kan man väl i och för sig inte förvänta sig eftersom det inte är de som betalar ut elstödet."Mitt" elnätsbolag har inte meddelat eller lagt upp något på hemsidan öht om elstödet. Inväntar brevet från Försäkringskassan. Jag ser heller aldrig utbetalningar via Swedbank (Folksam använder dem, bl.a) i internetbanken förrän pengarna ramlar in på kontot - de enda inbetalningar som jag kan se dagen innan de kommer är lönen från jobbet - så där är jag inte förvånad.
Det har jag med o det står på deras sida om du loggar inHar eon och har inte hört någon från dem heller.